سرلشکر جعفری در جمع خبرنگاران عنوان کرد

بررسی پرونده‌های فساد اقتصادی یکی از پروژه‌های اطلاعاتی سپاه/ دستگیری مدیرعامل معزول بانک ملت به دلیل حضور او در فساد اقتصادی بزرگ‌تر

فرمانده سپاه پاسداران گفت: دستگیری مدیرعامل معزول بانک ملت به خاطر دریافت حقوق‌های نجومی نبوده بلکه به‌دلیل حضور در یک فساد اقتصادی بزرگ‌تر بوده است.
کد خبر: ۸۷۱۴۷۰۰
|
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرلشکر محمدعلی جعفری در حاشیه همایش فرماندهان و مسئولان نیروی زمینی سپاه پاسداران در مجتمع عقیدتی- سیاسی امام رضا(ع) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آماده هستیم که دشمن را در کف خلیج‌فارس دفن کنیم.

وی تضعیف سپاه را یکی از تلاش‌ها و اهداف دشمن برشمرد و افزود: دشمنان داخلی و خارجی برای استحاله ارزش های انقلاب اسلامی و توقف حرکت انقلاب به دنبال تضعیف سپاه پاسداران است ولی پاسداران ما اجازه چنین کاری را به دشمن نخواهند داد و به توسعه انقلاب اسلامی ادامه خواهند داد.

سرلشکر جعفری درخصوص دستگیری مدیرعامل معزول بانک ملت گفت: یکی از پروژه‌های اطلاعاتی سپاه رصد و بررسی پرونده‌های مرتبط با مباحث امنیتی، بحث نفوذ و بحث فسادهای اقتصادی است و دستگیری این فرد به خاطر دریافت حقوق‌های نجومی نبوده بلکه به‌دلیل حضور در یک فساد اقتصادی بزرگ‌تر دستگیر شده‌است؛ این‌ها یک شبکه بوده‌اند و برخی از سیاسیون نیز در این شبکه حضور دارند.

وی به برگزاری رزمایش‌های متعدد در کشور به منظور حفظ آمادگی نظامی اشاره کرد و گفت: پیام ما در این رزمایش این است که آنان را در آب‌های خلیج فارس دفن خواهیم کرد.

فرمانده سپاه پاسداران اشاره ای به دستگیری اخیر گروهک‌های تروریستی کرد و افزود: اکثر این گروهک‌ها منافقین بودند و فقط برخی از آنان وابسته به داعش بودند.
 



ارسال نظرات
پر بیننده ها