خبرهای داغ:

رشد قارچ‌گونه آرایشگاه‌های غیر مجاز چالش صنف آرایشگران مردانه اصفهان

رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه اصفهان رشد قارچ‌گونه آرایشگاه‌های غیر مجاز را چالش صنف آرایشگران مردانه اصفهان عنوان کرد و گفت: در این آرایشگاه‌ها تخلف صورت می‌پذیرد و به دلیل کمبود بازوی نظارتی و همچنین عدم شکایات مردمی تاکنون نتوانسته‌ایم برخورد قاطعی با این مراکز داشته باشیم.
کد خبر: ۸۷۰۸۰۱۹
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، اصغر شجره طوبی با اشاره به اینکه در حال حاضر یک هزار و ۲۴۵ آرایشگاه دارای پروانه فعالیت در اصفهان وجود دارد، اظهار داشت: ماهانه ۳۰۰ آرایشگاه غیر مجاز در شهر اصفهان شناسایی می‌شوند و این در حالی است که ۲۰۰ آرایشگاه نیز در صف دریافت مجوز هستند.

وی با بیان اینکه ساماندهی آرایشگاه‌های غیر مجاز در دستور کار است، اضافه کرد: باید توجه داشته باشیم که بسیاری از این آرایشگاه ها هر سال جابجا شده و بعضاً امکان ساماندهی آنها وجود ندارد.

وی همچنین از کمبود نیروی بازرسی در شهرستان اصفهان خبر داد و افزود: در حال حاضر تنها دو نیروی اصلی و ۴۰ نیروی فرعی نظارت و بازرسی از آرایشگاه‌های اصفهان را عهده دار هستند.

شجره طوبی از سهم کم پلمب مراکز متخلف در صنف آرایشگاه‌های مردانه نیز خبر داد و ابراز داشت: هر ماه ما حق پلمب ۱۰ مرکز و سالانه حق پلمب ۱۲۰ مرکز را داریم که تاثیر بسزایی ندارد.

ارسال نظرات