مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه تربت حیدریه در گفتگو با "بسیج":

کسانی که حقوق‌های نجومی دریافت می‌کنند دست‌نشانده صاحبان زر‌ و‌ زور و تزویرند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: کسانی که حقوق‌های نجومی دریافت می‌کنند مردمی و انقلابی نیستند بلکه دست‌نشانده صاحبان زر و زور و تزویرند.
کد خبر: ۸۷۰۲۴۱۸
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷
حجت الاسلام ابوالفضل آرمان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، گفت: مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای در جمع اعضاء هیئت دولت فرمودند "که حقوق های نجومی هجوم به ارزش هاست و مبادا با عملکرد ناصحیح و سهل انگاری دستگاه های رسیدگی به تخلفات مالی علقه مردم به نظام اسلامی حفظ نشود".
 
وی ابراز داشت: گرچه مردم ایران اسلامی بیدارند و می دانند که اکثر مدیران نظام اسلامی پاکند و علاقه مند به نظام و اعتقاد به حلال و حرام دارند و این افراد نالایق و سودجو هستند که وجهه مدیران توانمند و انقلابی را مخدوش می کنند.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت حیدریه اذعان کرد: اکثر مدیران نظام لایق هستند ولی این عده ای که حقوق های نجومی دریافت می کنند معدود هستند که نظام اسلامی را به عنوان آخور چرب و نرم یافته اند.
 
آرمان بیان داشت: اینها مردمی و انقلابی نیستند اینها دست نشانده صاحبان زر و زور و تزویرند که باید این اموال را قوه قضائیه پیگیری کند و به بیت المال برگرداند.
 
وی از مراجع رسیدگی به تخلفات مالی و اقتصادی خواست که پیگیر این موضوع باشند و آ‌ن‌ها را بازپس بگیرند و به بیت المال برگردانند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها