مسئول صالحین ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه میثم مشهد:

طرح جوانه‌های صالحین در 45 پایگاه بسیج سپاه ناحیه میثم فعال شد

مسئول صالحین ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه میثم مشهد از اجرایی شدن طرح جوانه‌های صالحین در 45 پایگاه بسیج این ناحیه خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۰۰۶۵
|
۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷
حجت الاسلام مجتبی آقامحمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی بیان داشت: طرح جوانه های صالحین با شعار "نشاط و تعالی، اقتصاد مقاومتی" در 45 پایگاه بسیج ناحیه میثم شروع به کار نمود.

وی عنوان داشت: با توجه به تعطیلی مدارس در ایام تابستان و فرصت اوقات فراغت با هدف رشد و تعالی حلقات صالحین، شناسایی و جذب افراد مستعد جهت عضویت در بسیج، هویت بخشی حلقات، ایجاد شور و نشاط و تقویت روحیه معنوی و تلاش برای سازندگی، طرح جوانه های صالحین در فصل تابستان از 25 خرداد 95 تا 30شهریور 95 در سطح پایگاه های مقاومت مطابق برنامه ریزی های انجام شده، اجرا می شود.

وی رئوس برنامه‌های فوق را مباحث علمی و آموزشی با محوریت تدریس قرآن و سبک زندگی، کارآفرینی و فنی حرفه ای، برنامه های فرهنگی اردویی، جشنواره ها و برپایی نمایشگاه، برنامه های ورزشی شامل مسابقات قهرمانی در رشته های شنا، تیراندازی، کوهنوردی و پیاده روی، برنامه های مقاومت مردمی شامل آموزش مداحی و دفاع شخصی، برنامه های سازندگی شامل بازدید از کارگاه های تولیدی، اردوهای جهادی، محرومیت زدایی و برنامه‌های هنری و مهارتی شامل فرهنگ مطالعه، آموزش قصه گوی، خبر نویسی، آشپزی و صنایع دستی برشمرد.
 
معاونت تعلیم و تربیت صالحین سپاه ناحیه میثم استقبال بسیجیان از این طرح را بسیار عالی توصیف کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها