خبرهای داغ:

جذب گردشگر یکی از راهکارهای ایجاد اشتغال است

باتوجه به اینکه استان اصفهان جاذبه های زیاد گردشگری دارد ، بایدبا آموزش عمومی ، فرهنگ شهری میهمان پذیر را ترویج دهیم وروستا گردی را در اولویت برنامه های گردشگری قرار داده تا علاوه بر هم استانی ها همه مردم کشور و خارج از کشور بتوانند از دیدنی های شهر وروستا در این استان بهره مند شوند .
کد خبر: ۸۶۹۹۳۵۷
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ، جذب گردشگر یکی از راهکارهای اشتغال ودرآمدزایی است ، از این رو باید با ایجاد کمپینگ ها واهداث هتل زمینه توسعه گردشگری را درسطح استان فراهم کنیم .

به گفته مسئول فرهنگی وبناهای اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان بیش از ۶۰ هزار گردشگر فقط در روزهای ۱۶ و۱۷ اردیبهشت از مجموعه جهانی باغ فین کاشان بازدید کردند.

سعیدآقامیری گفت : بیشترین بازدیدکنندگان از شهرهای تهران ، مازندران ، گیلان ، تبریزواصفهان در ایام گلاب گیری کاشان داشته است واین شور بازدیدکنندگان نشان از میزان اهمیت گلاب گیری ومیهمان نوازی این خطه است .

وی افزود : این حجم گردشگر نیاز به مدیریت صحیح دارد که امید است با همکاری همه ی دستگاه های اجرایی خاطرات خوشی برای هم وطنان عزیز رقم بخورد .

در همین رابطه رییس هتلداران اصفهان از تخفیف ۱۰ تا ۵۰ درصدی هتل های اصفهان تا مردادماه سالجاری خبرداد . مهدی نریمانی می گوید باپایان دوره پیک سفر و ورود به دوره سفرهای داخلی ، هتل های اصفهان برای گردشگران تابستانه تخفیفات جذاب در نظرگرفته اند که شامل تمام هتل های اصفهان می شود .

وی همچنین گفت : در سالجاری دوره های آموزشی تخصصی با حضور دانشگاه مادول اتریش برگزار می شود که تاثیر خوبی در ارتقا هتل داران خواهد داشت .

استان اصفهان در حال حاضر ۹۴ هتل دارد که ظرفیت آنان به سرعت در حال گسترش است .

ارسال نظرات