در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان؛

طرح جوانه‌های صالحین در ۴۵ پایگاه بسیج جوین اجرا می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جوین گفت: برنامه فرهنگی جوانه‌های صالحین، امسال در 45 پایگاه بسیج این شهرستان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۶۹۸۲۴۳
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸
سرگرد پاسدار احمد ناصری موحد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان ، طرح جوانه های صالحین، در ۴۵ پایگاه بسیج این شهرستان اجرا می شود.

وی افزود: این طرح در طول تابستان امسال به منظور ارتقای دانش معرفتی، بصیرتی، مهارتی و ایجاد شور و نشاط‌ و تقویت روحیه معنوی بسیجیان برگزار می شود.

فرمانده سپاه جوین تصریح کرد: شناسایی و جذب حداکثری برای عضویت در بسیج، تقویت شبکه شجره طیبه صالحین، حفظ و انسجام حلقه‌ها و نقش‌آفرینی آن ها در فعالیت‌های پایگاه از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

ناصری موحد با اشاره به اینکه پایگاه های مقاومت بسیج به عنوان مجری این طرح هستند، گفت: این طرح با محوریت مربی و سرگروه های حلقه های تربیتی صالحین در کنار فرماندهان و اعضای شورای پایگاه به صورت کمی و کیفی برای جوانان و نوجوانان اجرا می شود.

وی یادآورشد: طرح جوانه های صالحین، در دو بازه زمانی، از ۱۷ خرداد تا ۱۸ شهریور و از ۲۵ شهریور تا ۱۹ اسفند سال ۹۵ به مرحله اجرا می‌رسد.

فرمانده سپاه جوین در پایان گفت: این طرح در عرصه های قرآنی، سازندگی، تربیت بدنی، فرهنگی، مهارت های هنری، اردویی و مقاومت مردمی اجرا می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها