خبرهای داغ:
با حضور مسئولین و اقشار مردم شهیدپرور ملایر؛

مراسم وداع با شهید «سعید شاملو» در ملایر برگزار شد

مراسم وداع با دومین شهید مدافع حرم شهرستان ملایر، سرهنگ شهید «سعید شاملو» در حسینیه ثارالله (ع) ملایر با حضور باشکوه اقشار مردم شهیدپرور ملایر برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۴۹۷۱
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، مراسم وداع با سرهنگ شهید «سعید شاملو» شامگاه سه‌شنبه در حسینیه ثارالله (ع) ملایر با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور باشکوه اقشار مردم ولایت مدار و شهید پرور ملایر به ویژه جوانان برگزار شد، سردار مهدی فرجی فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان، فرمانده سپاه ناحیه ملایر، فرماندار ویژه و معاون استاندار، فرمانده گروه 43 امام علی (ع) و روسای ادارات نیز جضور داشتند.

مردم شهیدپرور ملایر آمده بودند تا با دلاورمردی دیگر از تبار مدافعان حرم وداع کنند با شیرمردانی که از جان خویش می‌گذرند تا از اسلام و حریم ولایت و انقلاب اسلامی دفاع کنند.

در این مراسم که با سخنرانی فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان برگزار شد مردم غیور شهرستان ملایر بار دیگر با آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی و مدافعان حرم تجدید میثاق کردند.

گفتنی است؛ سرهنگ شهید «سعید شاملو» از پاسداران پیشکسوت استان همدان و عضو نیروی زمینی سپاه پاسداران روز یکشنبه 23 خرداد ماه در منطقه حلب سوریه به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات