خبرهای داغ:
فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه پاسداری از انقلاب اسلامی مرز جغرافیایی نمی شناسد، گفت: امروز مدافعان حرم ما از نسل های مختلف انقلاب بوده و نسل سوم و چهارم انقلاب با راهنمایی هایی های نسل اول از حریم آل الله دفاع می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۹۵۰۵۲
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سردار مهدی فرجی در مراسم وداع با دومین شهید مدافع حرم شهرستان ملایر در حسینیه ثارالله(ع) با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان نظام اظهار داشت: مقام معظم رهبری در سخنان خود عنوان کردند که اگر آمریکایی‌ها حرف از پاره کردن برجام می زنند ما آن را آتش می زنیم و این به پشتوانه شهدای ما است.

وی گفت: امروز داعش از 70 کشور دنیا حمایت شده و بهترین سلاح ها را در اختیار دارد و آنقدر این کشورها داعش را مسلح کرده اند که شهدای ما را با موشک مورد هدف قرار می دهند.

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان گفت: پاسداری از انقلاب اسلامی مرز جغرافیایی نمی شناسد و ما هر جایی که انقلاب در خطر باشد وظیفه داریم که از آن دفاع کنیم.

وی گفت: امروز عملیات روانی بیشترین کار داعش بوده و در دل مردم رعب و وحشت ایجاد می کند ولی رزمندگان ما از آنان باکی نداشته و فقط از خدا می ترسند.

فرجی با بیان اینکه امروز داعش با هدایت ها افسران انگلیسی، اردن و ترک و آخرین اطلاعات آنان عمل می کند و پیشرفته ترین وسائل اطلاعاتی را با خود به همراه دارند، تصریح کرد: امروز مدافعان حرم ما از نسل های مختلف انقلاب بوده و نسل سوم و چهارم انقلاب با راهنمایی هایی های نسل اول از حریم آل الله دفاع می‌کنند.

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به مهم‌ترین ویژگی‌های شهید «سعید شاملو» اظهار کرد: این شهید والامقام از سن 14 سالگی در دوران دفاع مقدس حضور داشت و رشادت‌های این شهید در هشت سال دفاع مقدس و عملیات کربلای 5 از یاد هیچ یک از رزمندگان بیرون نخواهد رفت.

وی ادامه داد: شهید شاملو یادگار حاج حسن، یادگار حاج مصطفی و بسیاری از همرزمان شهیدش در گردان 151 مسلم بود که چندین بار در جنگ مجروح شد.

فرجی با اشاره به حضور یک و نیم ساله شهید شاملو در سوریه و انجام عملیات مستشاری بیان کرد: شهید شاملو در خطرناک‌ترین منطقه کار تخریب را بر عهده داشت و کارهایی انجام داد که شاید هیچ کس خبر نداشته باشد.

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) با اشاره به سوال کسانی که می گویند چرا در سوریه می جنگیم، بیان کرد: داعش در سال 93 تا پنج کیلومتری مرز ایران پیشروی کرد و فرزندان این سرزمین آنان را نابود کردند و اگر امروز لحظه ای غفلت کنیم به مرزهای ما می رسند.

وی افزود: در روزهای گذشته دو گروه تروریستی در شمال غرب و جنوب شرق ایران منهدم شدند و اینها را چه کسی فرستاده است چرا که برای این کار اقدامات اطلاعاتی فراوانی لازم است و من و شما باید مراقب باشیم.

انتهای پیام/


ارسال نظرات