خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:

اتحاد مسلمین در منطقه در حال شکل‌گیری است/ ما باید راه شهدا را ادامه دهیم

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه اتحاد مسلمین در منطقه در حال شکل‌گیری است، گفت: امروز به برکت مدافعان حرم و شهدای بزرگوار که در خط مقدم این راه قرار گرفته‌اند، استکبار از این واهمه دارد که در مقابل نظام جمهوری اسلامی بایستد.
کد خبر: ۸۶۹۵۴۶۱
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵
اتحاد مسلمین در منطقه در حال شکل‌گیری است/ ما باید راه شهدا را ادامه دهیم

به گزارش خبرگزاری بسج از ملایر، سردار مظاهر مجیدی امروز در مراسم تشییع سرهنگ شهید «سعید شاملو» دومین شهید مدافع شهرستان ملایر با تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت این مدافع حرم اهل بیت(ع) اظهار داشت: ما آمده‌ایم تا از این فرهنگ دفاع و شهادت تجلیل می کنیم.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم افزود: در قرآن کریم دو صف عنوان شده یکی صف مجاهدان که در راه خدا می‌ایستند و می‌جنگند تا به شهادت می رسند و دیگری صف کافران است که در راستای اهداف شیطانی خود حرکت می کنند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: امروز یک مثلث شوم شکل گرفته که باعث تفرقه و فتنه در جهان اسلام شده است.

وی ادامه داد: یک ضلع این مثلث استکبار جهانی به سرکردگی آمریکاست که نقشه‌ها و راه‌هایی را تعریف می‌کرده‌اند تا بتوانند خاورمیانه را آن گونه که می خواهند تعریف کنند.

مجیدی ابراز داشت: ضلع دوم مثلث نیز رژیم غاصب اسرائیل است که با غصب سرزمین دیرینه فلسطینی‌ها در این منطقه جا گرفته و به دنبال هدف قوم برتر در جهان هستند و هیچ بویی از انسانیت نبرده است.

به گفته وی ضلع سوم که مایه تأسف در جهان اسلام بوده و خود را به عنوان خادم الحرمین می‌نامد و رفتار و کردار آنها چیزی جز خائن الحرمین برای آنها نداشته، عربستان سعودی است که امروز با به کارگیری گروه‌های اجاره‌ای در جهان اسلام فتنه بزرگی را ایجاده کرده است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان اظهار داشت: آمریکا به دنبال این بود تا بتواند نقشه خاورمیانه و کشورهای منطقه و ایران را تغییر دهد و جغرافیای این کشورها را به کشورهای کوچکی که بتواند بر آنها تسلط پیدا کند تبدیل کند.

وی با بیان اینکه امروز بعد از گذشت 6 سال از این اتفاقات که در منطقه خاورمیانه اتفاق افتاده روش جدیدی از اتحاد مسلمین در منطقه در حال شکل‌گیری است، گفت: امروز فرزندان این آب و خاک و شهدای بزرگوار در خط مقدم این راه قرار گرفته‌اند و حتی خط جغرافیای ما را صدها کیلومتر آن طرف‌تر قرار داده‌اند و استکبار از این واهمه دارد که در مقابل نظام جمهوری اسلامی بایستد.

مجیدی با اشاره به صدور انقلاب اسلامی به دیگر کشورها و الگوبرداری آنان از ایران اسلامی عنوان کرد: این امر در دل دشمنان و استکبار هراس ایجاد کرده است.

وی ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم افزود: این حضور به معنای این است که ما در صف شهدا ایستاده‌ایم و هدف آنان را دنبال می‌کنیم.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان ابراز داشت: سرهنگ شهید سعید شاملو در دوران دفاع مقدس در جبهه‌های حق علیه باطل حضوری فعال داشت وپس بعد از بازنشستگی نیز داوطلبانه در عملیات های مستشاری در سوریه حضور یافت و عهده‌دار یکی از سخت‌ترین پست‌ها شد.

وی با اشاره به اهداف والای شهدای مدافع حرم تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند شهدای مدافع حرم سه امتیاز دارند اینکه برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) حرکت کرد‌ه‌اند، رفته‌اند در مقابل دشمنی بایستند که آن دشمن هدفش را جمهوری اسلامی قرار داده بود و باید در خاک ما می‌جنگید و رفتند در صدها کیلومتر آن طرف‌تر از مرزها ایستادند و زمینگیرشان کردند و دیگر اینکه در غربت به شهادت می‌رسند.

مجیدی با بیان اینکه شهید شاملو علاوه بر تمام این موارد در ماه مبارک رمضان به فیض هادت نائل آمد، ابراز داشت: ما باید مسیر و راه شهدا را ادامه دهیم.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان به ویژه در بحث اقتصاد افزود: مقام معظم رهبری راه مقابله با این توطئه دشمنان را اقتصاد مقاومتی بیان کردند و این مهم نیز جز با روحیه جهادی همانند روحیه شهدا محقق نمی‌شود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: مسئولان و مردم همه باید با وحدت و روحیه جهادی در این راه گام بردارند تا بار دیگر شاهد شکست استکبار باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات