خبرهای داغ:
امام جمعه ملایر عنوان کرد

پارسایی و پرهیز از حرام بزرگ‌ترین وسیله نجات انسان

امام جمعه ملایر گفت: پارسایی و پرهیز از حرام بزرگ‌ترین وسیله نجات و عمده چیزی است که آدمی را به سعادت و درجات عالی می‌رساند.
کد خبر: ۸۶۹۳۵۰۴
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، آیت الله سیدرضا فاضلیان امروز در جمع پایوران سپاه ناحیه ملایر با اشاره به فضیلت ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه رمضان در نخوردن و نیاشامیدن نیست بلکه باید چشم، گوش، زبان و همه اعضای بدن از گناه محافظت شود.

وی افزود: این ماه، ماه مهمانی خداست، اگر دیدید در این ماه عشق و علاقه شما به خدا هر روز بیشتر می شود بدانید که با دعوت خداوند به این ماه وارد شده‌اید.

امام جمعه ملایر بیان داشت: اگر در این ماه مبارک تغییری در روح شما به وجود نیامد، بدانید که بدون دعوت خداوند وارد این ماه شده‌اید.

وی ادامه داد: پارسایی و پرهیز از حرام بزرگ‌ترین وسیله نجات و عمده چیزی است که آدمی را به سعادت و درجات عالی می‌رساند.

فاضلیان تصریح کرد: علما ورع و تقوا را به درجاتی تقسیم می کنند یک ورع اهل عدل که اجتناب از هرچیزی که مستلزم فسق و گناهکار بودن است و موجب خروج از عدالت بشود و دوم ورع صالحین که اجتناب از شبهه است.

وی یاداور شد: سوم اجتناب از کاری که شبهه به حرام دارد و چهارم ورع صدیقین به اجتناب از هر چیزی است که برای خدا نباشد.

امام جمعه ملایر اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب کشور را تقویت کردند و دستاوردهای آن را به سراسر جهان صادر کرده است به طوری که امام خمینی (ره) فرمودند «اگر سپاه نبود کشور هم نبود ».

انتهای پیام/

ارسال نظرات