خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت حضرت معصومه(س) صالح‌آباد از برگزاری برنامه «با شهدا در ضیافت نور» تا پایان ماه مبارک رمضان در تمام پایگاه‌های تابعه حوزه مقاومت حضرت معصومه(س) صالح‌آباد خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۳۳۳۹
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶

اعظم محسنی در گفتگو با خبرنگار بسیج در بهار اظهار داشت: برنامه «با شهدا در ضیافت نور» همزمان با آغازین روزهای ماه بندگی در پایگاه‌های تابعه حوزه مقاومت حضرت معصومه(س) صالح‌آباد با هدف حفظ سوره‌های منتخب برگزار می‌شود.

وی با اشاره به استقبال بسیجیان از این برنامه افزود: هدف از این برنامه‌ها انس گرفتن بسیجیان با قرآن است چراکه قرآن تنها نجات دهنده بشر است.

فرمانده حوزه مقاومت حضرت معصومه(س) صالح‌آباد با بیان اینکه باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم و هدف دیگر از این برنامه نیز این است، گفت: هر کس پیرو شهدا باشد در دنیا وآخرت رستگار خواهد شد.

وی با تأکید بر مطالعه وصیت‌نامه‌های شهدا و توجه بسیجیان به سفارش شهدای والامقام افزود: شهدا از ما خواهران حجاب و رفتار خوب و اسلامی و مردم‌داری را می خواهند.

محسنی با بیان اینکه هر کس با قرآن آشنا شود راه رستگاری خود را فراهم کرده است، گفت: قرآن در جامعه امروز ما مهجور مانده است و بنابراین باید تلاش کنیم تا آن را از مهجور بودن دور کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برنامه «با شهدا در ضیافت نور» تا پایان ماه مبارک رمضان در تمام پایگاه‌های تابعه حوزه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات