خبرهای داغ:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان خبر داد
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از برگزاری ۴۰۰ گفتمان دینی و برگزاری مراسم اعتکاف در ۶۰ مسجد استان همدات در ماه رمضان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۲۹۱۵
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام علی دشتکی با بیان اینکه در بحث برنامه‌های قرآنی و تدبر در قرآن ۱۸ استاد از قم به استان همدان آمده‌اند، گفت: ۱۲۰ مورد جزءخوانی قرآن و ۳۵۰ مورد روخوانی و روان‌خوانی در نقاط مختلف استان در ماه رمضان انجام می‌شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه برنامه تبلیغات اسلامی استان این است که فضای استان را در ماه رمضان قرآنی کنیم گفت: برنامه قرائت قرآن در محلات باید جدی گرفته شود.

وی از اجرای طرح جهادگران قرآنی و برگزاری ۱۱۲ محفل انس با قرآن خبر داد و گفت: اجرای برنامه‌های قرآنی توسط ۲۲۰ مرکز قرآنی در استان از دیگر برنامه‌هاست.

دشتکی در ادامه به اجرای طرح منبر متعالی در ۴۰ مسجد استان همدان اشاره کرد و گفت: برگزاری ۴۰۰ گفتمان دینی و برگزاری مراسم اعتکاف در ۶۰ مسجد استان همدان از جمله برنامه‌های شاخص در ماه رمضان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدانبا اشاره به اهمیت ماه رمضان در نرویج معنویت در جامعه گفت: ماه رمضان فرصت مناسبی برای تعالی فرهنگی جامعه است.

وی ماه رمضان را بهار قرآن توصیف کرد و اظهار داشت: ماه رمضان فرصتی مغتنم برای خود شناسی و خداشناسی است و باید معارف قرآن و اهل بیت(ع) در این ماه ترویج پیدا کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات