خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه درلشگر 14 امام حسین (ع) :

شیطان درهیچ لحظه ای انسان رارها نمی کند

مسئول نمایندگی ولی فقیه درلشگر 14 امام حسین (ع) گفت: یکی از کارهای شیطان وسوه کردن انسان درکارهای زشت وحرام است .
کد خبر: ۸۶۹۳۱۶۰
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛مسئول نمایندگی ولی فقیه درلشکر14 امام حسین (ع) با اشاره به نصایح حضرت پیامبر (ص) به جناب اباذر دردرس اخلاق پرداخت.

حجت الاسلام سید شفاعت الله موسوی گفت: پیامبراکرم (ص) به اباذر فرمود آنطوری که آروزهای تو طولانی است کارت رابا تاخیر انجام نده واز تسویف پرهیز کن وکارامروزت را به فردا مگذار ووظیفه خود را انجام بده که خیر دنیا وآخرت درآن است. 

 وی ادامه داد : پیامبر(ص) بادلیل به اباذر می گوید:چرا بایدکارت را با تاخیرانجام بدهی که تو فعلا درزمان امروز زندگی می کنی وفردا از آن تو نیست ، زیرا هنوز فردا نیامده است ، تکلیف هرروز را درهمان روز انجام بده واگرفردا برای شما نبود پشیمان نمی شوی ازسهل انگاری که امروز انجام داده ای که یکی ازکارهای شیطان برروی انسان تسویف است.

موسوی به سخن حضرت امام علی (ع) که مفرمایدمن از دوجیز از شما می ترسم یکی دراز بودن عمل می باشد ادامه داد: ازکارهای شیطان وسوسه و تزیین است ، شیطان اعمال بدرا خوب جلوه می دهدوفعل بد را خوب زینت می دهدکه وسوسه القای شیطان می باشد.

وی افزود:قرآن برای هرمرحله از زندگی انسان یک آفتی را مشخص کرده است .زمانی که بدنیا می آید به دنبال بازی وسرگرمی است ،دوره نوجوانی مشغول سرگرمی های دنیا است به سن جوانی به فکر زینت دادن خود می باشد،درمیان سالی مشغول فخر فروشی ودرسن پیر به دنبال جمع کردن مال می باشد وقرآن می فرماید شیطان درهیچ لحظه ای انسان را رها نمیکند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درلشگر امام حسین (ع)گفت: ما وقتی به قبرستانها  مراجعه می کنیم باید برای ما عبرت باشد وتمام لذت های دنیا به سختی یک لحظه جان کندن ارزش ندارد، در روزقیامت عده ای ازخداوند درخواست می کنند که یک باردیگر به دنیا برگردند تا کارنیک انجام دهند که این کار امکان پذیر نیست پس چرا کار امروز را به فردا می گذاریم باید ازتمام فرصت ها استفاده کنیم.

موسوی درپایان تصریح کرد: درماه رمضان درهای رحمت الهی برروی بندگان خدا بازاست وشیاطین به غل وزنجیر هستند وماه مبارک رمضان ، ماه غنیمت شمردن فرصت ها می باشد.

ارسال نظرات