مسئول طرح جوانه‌های صالحین استان همدان عنوان کرد

ایجاد نشاط و رشد و تعالی بسیجیان از اهداف جوانه‌های صالحین

مسئول طرح جوانه‌های صالحین استان همدان گفت: هدف از طرح جوانه‌های صالحین ایجاد شور و نشاط و رشد و تعالی و جذب عموم مردم به فعالیت در بسیج است.
کد خبر: ۸۶۹۰۹۴۲
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۱
حسین ربیعی در گفتگو با خبرنگار بسیج در نهاوند با اشاره به طرح جوانه‌های صالحین اظهار داشت: هدف از طرح جوانه‌های صالحین ایجاد شور و نشاط و رشد و تعالی و جذب عموم مردم به فعالیت در بسیج است.

وی افزود: جامعه هدف، عموم افراد در حوزه‌ها و پایگاه‌های استحفاظی بسیج از کودکان و نونهالان گرفته تا نوجوانان و جوانان و میانسالان را شامل می‌شود.

مسئول طرح جوانه‌های صالحین استان همدان بیان داشت: از اهداف عمده طرح جوانه های صالحین جذب نیروهای جوان و نوجوان و کودکان به بسیج و ایجاد نشاط در حلقه‌های صالحین و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی، هنری، علمی، پژوهشی و اقتصادی است.

وی ابراز داشت: علاقه‌مندان می‌توانند از 17 خرداد ماه امسال با حضور در نزدیک‌ترین حوزه و پایگاه مقاومت بسیج محل سکونت خود در این طرح ثبت‌نام کنند.

ربیعی تصریح کرد: از17 خرداد ماه تا 18 شهریور ماه بازه اول و از 25 شهریور ماه تا 19 اسفند ماه ال جاری بازه دوم اجرای طرح جوانه‌ها ی صالحین است.

وی با اشاره به مهمترین برنامه‌های نوآورانه امسال در طرح جوانه‌های صالحین عنوان کرد: اجرای برنامه‌های کارآفرینی و تولیدی همسو با اهداف اقتصاد مقاومتی، بازی‌های سنتی و بومی، بازدید از اماکن دیدنی و تفریحی، برگزاری گفتمان در راستای تقویت تولید ملی و بازدید از کارگاه‌های تولیدی و بنگاه‌های زود بازده از مهمترین برنامه‌های سال جاری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار