فرمانده حوزه شهید حسن صوفی همدان گفت: طرح جوانه‌های صالحین در 13 پایگاه تابعه حوزه شهید حسن صوفی همدان با شعار «نشاط و تعالی با محوریت اقتصاد مقاومتی» برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۹۱۷۱۶
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مهدی مسلسلی عصر امروز در جلسه ستاد جوانه‌های صالحین حوزه شهید حسن صوفی همدان با بیان اینکه امسال نیز طبق سال‌های گذشته طرح جوانه های صالحین در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود، اظهار کرد: تلاش ما بر این است تا برنامه‌های کیفی‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

وی با بیان اینکه این طرح در راستای پر کردن اوقات فراغت حلقه‌های صالحین و افراد تازه جذب شده به پایگاه‌ها پیش‌بینی شده است، افزود: سال گذشته پایگاه‌های شهیدان همت، خلج و کرباسیان از پایگاه‌هایی بوده‌اند که در این زمینه قوی عمل کرده‌اند.

فرمانده حوزه شهید حسن صوفی همدان با تاکید برا ینکه شعار طرح جوانه‌های صالحین در سال 95 «نشاط و تعالی با محوریت اقتصاد مقاومتی» است، بیان کرد: این طرح در دو دوره زمانی تابستان، پاییز و زمستان برگزار می‌شود که اولویت اجرا، برنامه تابستان است.

وی تصریح کرد: دوره تابستانی این طرح از 18 خرداد ماه آغاز شده و تا 18 شهریور ماه ادامه دارد و در حوزه‌های تفریحی، ورزشی، هنری، علمی، آموزشی، فرهنگی، اردویی و کارآفرینی اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود.

مسلسلی با تشریح طرح جوانه‌های صالحین ابراز داشت: تمام افراد حاضر در این طرح باید بیمه غرامت شوند که هزینه آن نیز یک هزار تومان است.ف

وی با بیان اینکه 13 پایگاه تابعه این حوزه مجری این طرح در حوزه استحفاظی شده‌اند گفت: انتظار می‌رود تمام پایگاه‌ها در این حوزه قوی وارد شوند تا خروجی خوب و جذب مطلوبی داشته باشیم.

گفتنی است؛ پایگاه‌های شهید آیت‌الله‌مفتح(ره)، انصارالمهدی، شهید کرباسیان، شهید خضریان، شهید زنگنه، شهید قیاسوند، امام ‌‍زین‌العابدین‌(ع)، حسین‌ابن علی(ع)، امام ‌محمدباقر(ع)، شهید خلج، شهید همت، انصارالحسین(ع) و شهید باکری مجری برگزاری این طرح در حوزه شهید حسن صوفی همدان هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات