خبرهای داغ:
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خبر داد

ظرفیت خوب ملایر برای تولید و راه‌اندازی صنایع تبدیلی

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: در شهرستان ملایر ظرفیت‌های زیادی برای تولید وجود داشته و صنایع تبدیلی مواد غذایی همچون کارگاه‌های خیارشور در سامن بهترین راه برای سرمایه‌گذاری در شهرستان ملایر است.
کد خبر: ۸۶۹۲۲۱۸
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام‌ احد آزادی‌خواه در جریان بازدید از کارخانه کیان‌کرد در جمع خبرنگاران با اشاره به مهم‌ترین اقدامات برای رفع مشکلات کارگاه‌های تولیدی نیمه فعال اظهار داشت: در روزهای اخیر از سه کارگاه متوقف‌شده نیمه سنگین شهرستان ملایر بازدید شد.

وی گفت: با توجه به این بازدیدها به این نتیجه رسیده که ظرفیت زیرساخت‌ها برای ایجاد اشتغال و بازآوری کاملاً آماده و انگیزه کارها نیز وجود داشته و بخش خصوصی هم پای‌کار است.

نماینده مرم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئله مهم حمایت دولت از طریق تسهیل سازی مسیر و مخصوصاً توسط بانک‌های عامل کمک بوده تا بخش خصوصی جان تازه‌ای بگیرند.

وی افزود: با هماهنگی با استاندار و ستاد تسهیل استان تلاش‌هایی در راستای رفع مشکلات این واحدهای تولیدی صورت گرفته تا این کارگاه‌ها مجدداً شروع به کار کنند.

آزادی‌خواه با اشاره به سودهای کلان بانک‌ها و معوقات کارگاه‌های تولیدی بیان کرد: برای وام‌ها و تسهیلاتی که کارگاه‌ها دریافت کرده سودهای برای انان باقی‌مانده و کمک به تقسیط و بازپرداخت این معوقات کمکی بسزایی به این واحدها است.

وی گفت: در شهرستان ملایر ظرفیت‌های زیادی برای تولید وجود داشته و صنایع تبدیلی مواد غذایی همچون کارگاه‌های خیارشور در سامن بهترین راه برای سرمایه‌گذاری در شهرستان ملایر است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر کسی قصد سرمایه‌گذاری در شهرستان ملایر را داشته باشد ما حاضریم در مسیر کنارش بوده و تسهیل سازی کنیم.

وی افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته با شهرداری ، شهردار هم برنامه‌ریزی انجام داده و شرایط را اعلام کرده که اگر در سرمایه‌گذاری قصد سرمایه‌گذاری در شهر را داشته باشد مسیر قانونی را همراهی کند تا پروسه سریع‌تر انجام شود.

آزادی‌خواه گفت: با توجه به کمبود منابع و مشکلات اقتصادی در کشور انجام پروژه‌های ملی اکنون کمی سخت بوده و در شهرستان باید از پروژه‌های که ایجادشده وزیر ساخت‌ها و دستگاه‌ها آماده است حمایت کرد تا به گردونه کار بازگردند و فعالیت خود را آغاز کنند.

وی افزود: فعالیت و رونق این کارگاه‌ها به سرمایه زیادی نیاز نداشته این را قول می‌دهیم در آینده نه‌چندان دور تعداد زیادی از این کارگاهها برگشت به کار داشته باشند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این کارگاه‌ها درصورتی‌که مشکل تسهیلات بانکی و مالیات‌های که دولت اهتمام داشته آنان را بگیرد کارآفرینان به‌راحتی می‌توانند برگشت به کار داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات