خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه انصارالرضا(علیه السلام):

نسخه استکبار جهانی ، سوق دادن مسلمانان به سمت غیر الهی است +تصاویر

مسئول تعلیم و تربیت سپاه انصارالرضا(علیه السلام) با بیان اینکه استکبار جهانی می خواهد مسلمانان را به سمت غیر خدا سوق دهد گفت: یکی از راه های مقابله با دشمن تقویت معرفت و افزایش بصیرت است.
کد خبر: ۸۶۸۹۱۶۰
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام رحیم آبادی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد در مهدیه خوسف با بیان فضایل والای امام خمینی (ره) پرداخت و اظهارداشت: یکی از ویژگی های بارز بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران روحیه انقلابی گری آن پیر فرزانه بود که در دوران کنونی این روحیه تضعیف شده است و باید آن را در بین مسئولین و مردم تقویت کرد.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه انصارالرضا(علیه السلام) با اشاره به اینکه باید مراقب نفس اماره خود باشیم گفت: اگر پایه های دین اسلام را بدانیم، دین شما را به اوج قله خود می رساند.

وی ادامه داد: دشمن در زندگی ما نفوذ کرده و یکی از راه های مقابله با دشمن تقویت معرفت و افزایش بصیرت است.

رحیم آبادی با تاکید بر اینکه باید مراقب توطئه های دشمنان باید باشیم اظهار داشت: نسخه استکبار جهانی دقیقاَ این است که ما را به سمت غیر الهی سوق دهد بطوری که ما متوجه این موضوع و توطئه های آن ها نشویم.

مسئول تعلیم و تربیت استان از دیگر راههای مقابله با دشمن بصیرت و هوشیاری خواند و گفت: امروز باید برای تحریف نشدن خط امام (ره) ، ولی فقیه را دریابیم و پشت سر رهبری و پیرو خط آن باشیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار