خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه ناحیه بهار :

حفظ وحدت و اقتدار نظام اسلامی از اهداف امام(ره) بود

مسئول سیاسی سپاه ناحیه بهار با اشاره به اهداف و آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی(ره) گفت : یکی از اهداف کلیدی امام(ره) حفظ وحدت و اقتدار نظام اسلامی بود.
کد خبر: ۸۶۸۸۳۴۳
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴
سرهنگ علی مختاری در گفتگو با خبرنگار بسیج در بهار با تسلیت سالروز ارتحال حضرت امام (ره) اظهار داشت: افکار و اندیشه‌های امام راحل باعث شده که امروز ما نظامی مقتدر و تاثیرگذار و تعیین‌کننده در منطقه و جهان باشیم.

وی افزود : آرمان‌های انقلاب اسلامی در واقع همان آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره ) است که باید در راستای حفظ و حراست از آن کوشا باشیم.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه بهار ابراز داشت: ملت بزرگ ایران از امام خویش آموخته است که دشمن‌شناس باشد و به لبخندهای تصنعی و سیاسی دشمنان را که هدفی جز فریب اذهان بعضی از انسان‌های خود باخته را ندارند، جدی نگیرند .

وی با اشاره به اهداف و آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی(ره) گفت : یکی از اهداف کلیدی امام عظیم الشان که همواره به آن توصیه می‌کردند حفظ وحدت و اقتدار نظام اسلامی بود.

مختاری تصریح کرد: امروز دشمنان انقلاب اصل و اساس اسلام را هدف قرار داده اند و می‌خواهند اقتدار نظام جمهوری اسلامی را خدشه دار کنند .

وی خاطرنشان کرد: امروز ما وظیفه داریم آن عزت و افتخار و سربلندی را که امام راحل برای ما به ارمهغان آوردند با تمام وجود و پیروی از منویات مقام معظم رهبری حفظ کرده و از انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات