خبرهای داغ:
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

امام (ره) نگاهی الهی و خدایی به تمامی مسائل جامعه داشتند

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: امام (ره) نگاهی الهی و خدایی به تمامی مسائل جامعه داشتند و تنها حرکت در مسیر رضای خدا و پابرهنگان جهان برایشان بسیار مهم بود و به صحبت‌های شرق و غرب نیز اهمیتی نمی‌دادند.
کد خبر: ۸۶۸۸۴۰۹
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در مسجد جامع حضرت ابوالفضل (ع) شهر گیان نهاوند اظهار داشت: اگر در زمان حضرت امام(ره) کسی مقابل ایشان می‌ایستاد همه او را طاغوتی و ستمشاهی خطاب می‌کردند اما در دوران حاضر برخی خواص جامعه مسیرشان را عوض کرده‌اند.

وی گفت: امام (ره) نگاهی الهی و خدایی به تمامی مسائل جامعه داشتند و هیچگاه به تعریف‌ها و ستایش‌های دیگران توجهی نداشتند و تنها حرکت در مسیر رضای خدا و پابرهنگان جهان برای‌شان بسیار مهم بود و به صحبت‌های شرق و غرب نیز اهمیتی نمی‌دادند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: همه ما می‌دانیم امام(ره) در همه مسائل سیاسی و اجتماعی با قاطعیت و شهامت موضع‌گیری می‌کردند و امروز نیز مقام معظم رهبری ادامه دهنده همان راه ایشان هستند و با قاطعیت مسائل منطقه و جهانی را پیگیری می‌کنند.

وی بیان کرد: امام خمینی(ره) دارای شخصیتی ممتاز و بی‌نظیر در سطح جهان بودند که تاریخ همانند وی را کمتر به خود دیده است و امروز نیز مقام معظم رهبری با درایت و مقاومت عزت را برای مسلمانان و ملت‌های آزاده جهان به‌ارمغان آورده‌اند.

ذالنور با بیان اینکه دشمنی‌ها و شیطنت‌های آمریکا و آل‌سعود در منطقه روز به روز گسترش می‌یابد اظهار داشت: شیطان بزرگ و آل‌سعود با عملیات روانی در تمامی حوزه‌های فکری، علمی، مذهبی، عقیدتی، فرهنگی، امنیتی، سیاسی و دامن زدن به اختلافات قومی و طایفه‌ای در تلاش هستند تا کشورهای اسلامی را نابود کنند.

وی گفت: آن‌ها با عملیات‌های مخرب خود به‌دنبال منحرف کردن جوانان ما از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی هستند و با ایجاد شایعه و تبلیغات و جو روانی به‌دنبال این هستند تا ما را نسبت به مسائل سوریه، داعش، غزه و لبنان بی‌اعتنا و بی‌توجه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات