خبرهای داغ:
مسئول تربیت و آموزش بسیج سپاه صاحب الزمان (عج) در گفتگو با بسیج:

امام رابطه ما با آمریکا را رابطه ی گرگ میش می دانست/جای تعجب است که برخی از گرگ انتظار میش بودن را دارند

مسئول تربیت و آموزش بسیج سپاه صاحب الزمان (عج)با بیان اینکه استکبار ستیزی از اولویت های امام خمینی (ره) بودافزود:امام (ره) رابطه ی ما با امریکا که شیطان بزرگ است را رابطه ی گرگ میش می دانست جای تعجب است که برخی امروز از این گرگ درنده انتظار میش بودن را دارند.
کد خبر: ۸۶۸۸۲۹۲
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۲

حجت الاسلام مظاهری در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت:اصلی ترین ویژگی امام خمینی ایمان و اتکای به خداوند ایشان بود و همین ویژگی توجه و توکل به خداوند را در وصیت نامه و بیانات شان به ملت ایران توصیه می کردند.

وی افزود: امام در سایه ای این توکل به خدا ملت ایران را به خود باوری دعوت می کردند و اینکه ملت با خود باوری می تواند به دستاورد های بزرگی دست یابد و این بزرگترین هدیه امام به ملت ایران بود.

مسئول تربیت و آموزش سپاه صاحب الزمان (عج)یادآور شد : قبل از انقلاب سفیر انگلستان به ما می گفت :که شما حتی توانایی ساخت یک آفتابه هم ندارید اما امام خمینی (ره) در سایه ی همین توکل به خدا و استکبار ستیزی ملت ایران را به جایی رساند که در بسیاری از زمینه های علمی مانند نانو و هسته ای و موشکی و چیز های دیگر حرف برای گفتن دارد.

مظاهری خاطر نشان کرد : استکبار ستیزی از اولویت های امام در هدایت مردم بود ما با رجوع به صحیفه ی نور این موضوع را در می یابیم که تاکید امام(ره) بر این است که نمی توان با مستکبر هم سفره شد و همواره باید در مقابل مستکبران ایستاد.

حجت الاسلام مظاهری با بیان اینکه امام رابطه ی ما با امریکا رابطه ی گرگ میش می دانست افزود: باعث تعجب است که برخی امروز از این گرگ درنده انتظار میش بودن را داردند.

مسئول تربیت و آموزش بسیج استان اصفهان تاکید کرد: دشمنانی که خوی استکباری دارند و این ایستادگی ما برای آنها ناخوشایند خواهد بود به همین خاطر دنبال نفوذ خواهند آمد و ما در وصیت نامه ی امام (ره) مشاهده می کنیم که ایشان نسبت به نفوذ دشمن هشدار می دهند و می فرمایند ما باید جلوی نفوذ بیگانگان را بگیریم.

وی افزود: هشدار هایی که مقام معظم رهبری(حفظه الله) در در این دو سه ساله در رابطه با نفوذ دشمن می دهند بر اساس مکتب امام (ره) است.

مظاهری در تعریف نفوذ گفت: نفوذ یعنی خیلی نرم در کنار یک انسان موثر و تاثیر گذار قرار بگیری و افکار او را طوری تغییر بدهی که او هرچه دشمن اراده می کند را انجام دهد وما در دوران انقلاب هم عاقبت برخی از این نفوذ ها را در بیت برخی علما و سیاسیون مشاهده کردیم .

این کارشناس مسائل اعتقادی تصریح کرد : دوتا از تاکیداتی که در مکتب امام(ره) وجود دارد اسلامی و انقلابی بودن در زمینه های مختلف از جمله تربیت و مدیریت اسلامی بود مثلا می فرمودند: که مجلس باید اسلامی باشد و این انقلاب ما باید به انقلاب جهانی حضرت مهدی متصل بشود و لازمه اش حفظ اصول این انقلاب و روحیه ی اسلامی آن است.

وی با بیان سخن عده ای که انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن را به نحو دیگری تعبیر می کنند گفت: ما باید برای درک صحیح از انقلابی و اسلامی بودن به بیانات امام (ره) رجوع کنیم و اگر این مسائل به وجود آمده را به اندیشه ی امام (ره) عرضه کنیم تضاد آن را با مبانی انقلابی امام در خواهیم یافت.

وی از اصول اندشه ی سیاسی امام خمینی (ره) را مردمی بودن مسئولین دانست و گفت : خود امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری به لحاظ نحوی زندگی و ساده زیستی همانند مردم بوده و هستند و امام به این نکته تاکید داشتند که مسئولین باید از اشرافیگری و کاخ نشینی پرهیز کنند و به فکر کوخ نشینان باشند.

حجت ااسلام مظاهری تاکید کرد: مسئولی که خود در ده شرکت مدیر عامل و سهام دار است دیگر در قانون گذاری و اداره ی کشور به فکر مردم نیست و همشیه نگاهش به سرمایه داران و ثروتمندان خواهد بود.

مسدول تربیت و آمزش بسیج اصفهان در پایان خاطر نشان کرد : توصیه ی امام خمینی(ره) به مردم این است که منتظر مسئولین خود نشینند و اگر مسئولین تحرک نداشتند مردم باید هم با انتخاب صحیح و هم با امر به معروف و نهی از منکر مسئولین را به حرکت وا دارند.

ارسال نظرات