مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه سپاه حُر مشهد:

تفکرسیاسی بسیج استکبارستیزی است

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه سپاه حُرمشهد بیان داشت: تفکر سیاسی بسیج در عصرحاضر، به تبعیت از امام راحل و رهبر معظم انقلاب، تداوم روحیه استکبارستیزی است.
کد خبر: ۸۶۸۷۴۱۹
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، به همت حوزه مقاومت بسیج چهارم حُر و با حضور سرمربیان، مربیان و سرگروه‌های حلقه های صالحین، همایش عاشقان ولایت در محل مسجد امام جعفر صادق (ع) بلوار مهر مادر برگزار شد.

حجت الاسلام علی نوروزی در این همایش با بیان اینکه تفکر سیاسی بسیج در عصر حاضر به تبعیت از امام راحل و رهبرانقلاب، تداوم روحیه استکبارستیزی است، پیروزی انقلاب اسلامی را مدیون یک چنین روحیه ای از جانب امام خمینی (ره) و رهبری عزیز انقلاب دانست.

وی در ادامه افزود: تفکر امام خمینی (ره) بر اصول ایجاد فضای معنوی و ایمانی، وحدت و جلوگیری از تفرّق خصوصا تفرّق سیاسی و حفظ روحیه استکباری استوار است و بسیجیان بصیر از ابتدای تشکیل این نهاد مقدس می کوشند تا مرجعیت فکری امام راحل و سپس رهبری فرزانه انقلاب در همه عرصه ها را حفظ کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حُر مشهد اظهار داشت: حفظ یک چنین مرجعیت فکری با همه خصوصیاتش، تفکر سیاسی بسیج را به پذیرش مرجعیت سیاسی رهبری عالیقدر انقلاب اسلامی رهنمون می کند آنجاست که شعار بسیجی این می شودکه «از تو به یک اشاره؛ از مابه سردویدن».

استادیار صالحین ناحیه مقاومت بسیج حُر مشهد د رپایان با تبیین وظایف سرمربیان، مربیان و سرگروههای حلقه های صالحین، حرکت فکری حلقه های صالحین را در راستای تقویت و تثبیت وحدت رویه سیاسی عنوان کرد و از جمع حاضر درخواست کرد تا نسبت به تبیین فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جمع بسیجیان مداومت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها