جانشین سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور:

5 میلیون دانش‌آموزان عضو بسیج هستند

جانشین سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور با اشاره به اینکه در بیش از 60 هزار مدرسه دفتر بسیج راه‌اندازی شده است، افزود: قریب به 5 میلیون نفر از دانش‌آموزان ما عضو بسیج هستند.
کد خبر: ۸۶۸۶۹۹۵
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، قاسم حبیب‌زاده ظهر امروز در حاشیه اختتامیه دوره آموزشی فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج دانش‌آموزی کشور که در حسینیه امام خمینی (ره) مشهد، برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر 105 هزار مدرسه به همراه 13 میلیون دانش‌آموز در کشور وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در بیش از 60 هزار مدرسه دفتر بسیج راه‌اندازی شده است، افزود: نزدیک به 5 میلیون نفر از دانش‌آموزان ما عضو بسیج هستند که مسئولیت‌هایی در قالب عضویت آن‌ها در سطح مدارس تعریف شده است.

جانشین سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور با اشاره به نگاه ویژه مقام معظم رهبری به جوانان، خاطرنشان کرد: بحث تربیت و طراز اجتماعی در صورتی رخ خواهد داد که دانش‌آموزان را جوان و افسر جنگ نرم بدانیم.

حبیب زاده ادامه داد: در حال حاضر بیش از 80 هزار نفر از دانش‌آموزان در سطح کشور در حال طی کردن دوره آموزشی خود هستند و افرادی که در همایش امروز اینجا حضور دارند متولیان امر این آموزش هستند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها