خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت معصومه (س) صالح‌آباد تأکید کرد

لزوم آگاهی‌بخشی به جامعه در زمینه ابعاد جنگ نرم

فرمانده حوزه حضرت معصومه (س) صالح‌آباد گفت: آگاهی‌بخشی عموم و بصیرت‌افزایی در جامعه در خصوص ابعاد جنگ نرم می‌تواند دشمنان را در این عرصه نیز مایوس کند.
کد خبر: ۸۶۸۵۴۷۰
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۰

اعظم محسنی در گفتگو با خبرنگار بسیج در بهار با اشاره به برنامه‌های اجرایی حوزه اظهار داشت: کارگاه جنگ نرم در حوزه حضرت معصومه(س) صالح‌آباد با حضور بسیجیان و خانواده‌ها این حوزه برگزار شد.

وی با اشاره به نیاز جامعه امروز و ضرورت آگاهی‌بخشی به نسل جوان در خصوص جنگ نرم دشمن افزود: هدف از برگزاری این دوره‌ها آشنایی بیشتر خانواده‌ها با جنگ نرم و راهکارهای مقابله با آن است.

فرمانده حوزه حضرت معصومه (س) صالح‌آباد بیان کرد: در این کارگاه مربیان در خصوص تبیین ضرورت آشنایی مادران با ابعاد جنگ نرم مباحثی را ارائه کردند.

وی با بیان اینکه این کارگاه‌ها با عنوان برنامه «مادرانه» هر دو ماه یک بار برگزار می‌شود، افزود: از افراد شرکت کننده در کارگاه نیز آزمون گرفته شده و به نفرات برتر جوائزی اهدا می‌شود.

محسنی خاطرنشن کرد: دشمنان وقتی نتوانستند از طریق جنگ و نظامی کاری کنند به جنگ نرم روی آوردند تا ملت ایران را وادار به خواسته‌های نا مشروع خود کنند.

وی تصریح کرد: آگاهی‌بخشی عموم و بصیرت‌افزایی در جامعه در خصوص ابعاد جنگ نرم می‌تواند دشمنان را در این عرصه نیز مایوس کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات