آیا نیاز مردم رفع مشکلات حاد اقتصادی است یا اجرای کنسرت؟

بسیج طلاب و روحانیون شهرستان نیشابور با صدور بیانیه‌ای اعلام داشت: متاسفانه یک عزمی در کشور جزم شده است که نیازهای کاذب دارای لهو و لعب را مرهمی بر دردهای جانکاه اقتصادی مردم قرا دهند.
کد خبر: ۸۶۸۴۷۲۶
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، بسیج طلاب و روحانیون شهرستان نیشابور ضمن تقدیر از دادستان و موضع گیری‌های ارزشمند امام جمعه این شهرستان در لغو کنسرت با انتشار بیانیه ای حمایت خودشان را اعلام و بر رفع مشکلات اقتصادی مردم توسط مسئولین به جای نیازهای کاذب و غیرضروری تاکید کردند.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«ما با سینما و هنر مخالف نیستیم با فساد و فحشا مخالفیم.» امام خمینی (ره)


بالاترین خسارتی که امروز در غیبت آقا ولیعصر(عج) دیده می شود، خسارت فرهنگی است که یکی از مهمترین دغدغه های رهبر عظیم الشان انقلاب می باشد.

دشمن، با مایوس شدن در جنگ سخت علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مدتهاست رویکردش را به طرف جنگ نرم و شبیخون فرهنگی علیه ارزشهای انقلاب در دستور کار قرار داده و اجرایی نموده است تا تغییر افکار و رفتار انقلابی را به ضد ارزشی و غیرانقلابی بدل نماید.

همچنان که ولی امر مسلمین می فرمایند: اگر دشمن با امواج خبری وارد کشور ما شود و به اذهان ملت ایران اینطور وانمود کند که مبارزه خوب نیست، دفاع از اسلام فایده ای ندارد، ایستادگی در برابر دشمن ثمری ندارد، هرچه زحمت بکشید و مبارزه کنید ضرر کرده اید، آیا باز هم در مملکت ایران، مبارزه ای علیه دشمنان باقی خواهد بود؟! معلوم است که نه! خیلی از مسلمانان و حاکمیتهای اسلامی هستند که قرآن هم میخوانند اما با دشمنان اسلام مبارزه که نمی کنند بماند، دوستی هم برقرار می نمایند.

اگر دشمن بتواند ملت ما را به ملتی که اعتقادی به مبارزه ندارد، امیدی به پیروزی ندارد، زهدی  نسبت به جلوه های شهوانی و مادی ندارد، تبدیل کند پیروز شده است اینجاست که مبارزه فرهنگی مبارزه ای واجب تر از واجب می شود.

در فرآیند اجرای یک کنسرت اتفاقی می افتد که هیچ معیار دینی و شرعی و قانونی آن را نمی‌پذیرد و منکراتی که نمی شود آن را از کنسرت منها نمود چرا که اگر آنها منها شوند دیگر ماهیت کنسرت ندارد.

با انجام چنین منکراتی چطور می شود که همشهریان متدین ولایتمدار شهرستان نیشابور سکوت نمایند!؟ متاسفانه یک عزمی در کشور جزم شده است که نیازهای کاذب دارای لهو و لعب را مرهمی بر دردهای جانکاه اقتصادی  مردم قرا دهند، مردم عزیزی که، بعضا با مشکلات مادی و بیکاری و از کار برکنار شدن آنها و جوانانشان در بعضی از شرکتها رنج می برند و شرمنده در مقابل همسر و فرزندان به خاطر گرفتاریهای حاد معیشتی هستند که دل هر مسئول دلسوز به انقلاب را به درد می آورد چطور می شود به نیازهای غیرضروری پرداخت.

بیاییم دست در دست هم دهیم تا با تلاش جهادی در اجرایی نمودن و عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی برای رفع مشکلات مردم بکوشیم و لبخند واقعی رضایتمندی را برلبان مردم عزیز جاری نمائیم نه پرداختن به نیازهای کاذب و غیر ضروری!

ما بسیج طلاب و روحانیون شهرستان نیشابور از دادستان انقلابی و موضع گیری ارزشمند امام جمعه محترم در خطبه های نماز جمعه در لغو کنسرت کمال تقدیر و تشکر را نموده و حمایت خود را از ایشان اعلام میداریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها