خبرهای داغ:
امام جمعه منطقه قهاوند:

امروزه عده‌ای عزت انقلاب را به ثمن بخس رضایت آمریکا معامله می‌کنند

امام جمعه منطقه قهاوند گفت: امروزه عده ای لباس عزت و شرافت و پیشرفتی که با ایمان به خدا و با روحیه جهاد و شهادت و تفکر استکبارستیزی بر قامت انقلاب و مردم دوخته شده بود را به ثمن بخس خوشحالی و رضایت آمریکا معامله می کنند.
کد خبر: ۸۶۸۳۸۳۸
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام حسین محققی اظهار داشت: امروز همانطوری که دشمن با شبهه افکنی و پمپاژ بی‌سابقه و با کمک‌های جبهه نفاق سعی در مقابله با دین راستین و مکتب اهل بیت(ع) برای حاکم کردن اسلام آمریکایی و اسلام کفر و نفاق دارد برای انقلاب این ملت مظلوم نیز دام پهن نموده اند تا به وسیله ایادی داخلی، انقلاب را از مسیر و ریل سنت های الهی خارج نماید.

وی گفت: امروزه عده ای لباس عزت و شرافت و پیشرفتی که با ایمان به خدا و با روحیه جهاد و شهادت و تفکر استکبارستیزی بر قامت انقلاب و مردم دوخته شده بود را به ثمن بخس خوشحالی و رضایت آمریکا معامله می کنند.

امام جمعه منطقه قهاوند بیان کرد: در چند سال گذشته اگر دولتی حماسی و انقلابی داشتیم که از ادامه راه انقلاب اظهار پشیمانی نمی‌کرد و از کربلا درس مذاکره نمی‌گرفت و از اسلام انقلابی تبری نمی‌جست به جای بن بست در سیاسیت خارجی و جسارت و گستاخی آل سعود و توافقی که روی دستانمان مانده است به امید نرمش و ترحم آمریکا قطعا شاهد فتوحات واقعی در عرصه های مختلف بودیم.

وی افزود: لازم به تذکر است که نقد به مذاکرات تنها با هدف اصلاح مسیر و کمک به دولت محترم صورت می گیرد که هم دولت و هم مذاکره کنندگان فرزندان امین این ملت اند

محققی گفت: دفاع هفته گذشته آقای هاشمی رفسنجانی از برجام مبنی بر اینکه اگر دولت دستاورهای خود در مذاکرات را منتشرکند خیلی ها نزد خانواده های خود شرمنده خواهند شد را ادامه مسیر اشتباه در مذاکرات تلقی می کنیم دفاع از برجام به هر قیمتی و پرداختن به آن در همه جلسات و همایش ها و سخنرانی ها و پرداختن بیش از حد به مسائل و موضوعات حاشیه ای از قبیل «مینو خالقی» اقتصاد مقاومتی را به فراموشی می‌سپارد و افق روشنی را برای سال 95 و شعار های آن رقم نمی زند.

وی ادامه داد:سئوال اینجاست که دفاع حیثیتی از برجام و تاختن به منتقدان در حالی که رهبری معظم انقلاب وضعیت فعلی را خسارت محض دانسته و حتی توافق هسته ای را در کنار افتخارات سال 94 که راهپیمایی و انتخابات بود به حساب نیاوردند چه مشکلی را حل می کند ؟!

امام جمعه منطقه قهاوند ابراز داشت: اگر قرار باشد عده ای به دلیل نقد توافق هسته ای و برجام شرمنده بشوند آنهایی که مواضع و عملکرد شان کاملا در مسیر انقلاب زدایی و اسلام زدایی و غش کردن به سمت آمریکاست چکار باید بکنند؟

وی بیان کرد: کسانی که با پشت کردن به وعده نصرت و امداد الهی کعبه امال خود را در صرف توافق ومذاکره بیان کردند و برای رفع مشکلات قبله حاجات خود را آمریکا دیده اند چه کار باید بکنند؟

محققی گفت: کسانی که در مذاکره به این مهمی و به قول خودشان توافق قرن، شرایط رهبری را در امضا توافقنامه پشت گوش انداختند، چه کنند؟

انتهای پیام/

ارسال نظرات