خبرهای داغ:
امام جمعه فامنین:

توانمندی علمی و موشکی ایران آمریکا را به پای میز مذاکره کشاند

امام جمعه شهرستان فامنین گفت: قدرتی آمریکا را به پای میز مذاکره کشاند، قدرت هسته ای و توانمندی علمی کشور و توانایی موشکی ایران در منطقه بود.
کد خبر: ۸۶۹۶۱۱۴
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فامنین، حجت الاسلام رضا مصباح در خطبه های نماز جمعه این هفته فامنین با بیان فضیلت‌های ماه مبارک رمضان و اهمیت انجام تکلیف شرعی و فریضه روزه اظهار داشت: روزه عبادتی است که سراسر عشق به خداوند بوده و ما نباید دچار روزمرگی شویم و از روی عادت این فریضه الهی را انجام دهیم.

وی افزود: باید در ماه مبارک رمضان به این حقیقت برسیم که چرا باید با دهان روزه مهمان پروردگار باشیم، تا از خودپرستی جدا شویم و از شهوت و منیت تهی شده و خود را از محبت دنیایی رها کنیم.

امام جمعه شهرستان فامنین بیان کرد: ماه رمضان ماه بندگی و آزادگی از اسارت هر آنچه غیر خداست، و واقعیت عبادت و بندگی این است که قلب ما خالی باشد از آنچه غیر خداست و آماده پذیرش محبت پروردگار باشد.

وی ادامه داد: نبی مکرم اسلام(ص) تمام وجود خود را در محبت خداوند غرق کرد و آیینه ای از تجلی رحمت و محبت خداوند است.

مصباح ابراز داشت: وقتی انسان ارزش پیدا کرد به واسطه محبت خداوند متعال عزت و شرف می یابد و مومنی که برای خدا صبر پیشه کند خداوند خصلت هایی را به او عطا خواهد کرد و به قرب الهی و کمال خواهد رسید.

وی افزود: در این صورت مومن به رحمت خدا نزدیک می شود و خداوند خطاهای او را می بخشد و در سایه این بندگی مغفرت شامل حال او خواهد شد و این نوری خواهد شد که سنگینی و سکرات جان کندن را تخفیف می دهد، از گرسنگی و تشنگی روز قیامت نجات می یابد و گذرنامه برائت از آتش جهنم را به او عطا خواهد کرد.

امام جمعه فامنین در خطبه دوم با بیان فرمایشات مقام معظم رهبری تصریح کرد: قدرتی که باعث شد تا آمریکا به پای میز مذاکره بیاید همان قدرت هسته ای و توانمندی علمی کشور بود و توانایی موشکی ایران در منطقه بود، مبادا با دوربین هایی که مستقیما به اطلاعات سازمان سیا و کشورهای غربی متصل است، کشورمان را به سوی ضعف و ناتوانی بکشانیم.

وی با بیان اینکه آیا در بازارها و خانه‌های خود تاثیرات برجام را حس کرده ایم و آیا از مشکلات اقتصادی کشور کاسته شده است، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند ما به برجام دل خوش نکرده ایم که از پاره شدن آن هراسی داشته باشیم و اگر آمریکا آنرا پاره کند ما آن را آتش خواهیم زد.

مصباح تأکید کرد: باید با مطالعه و تحقیق و بصیرت سعی کنیم تا تحلیل کارشناسان را، فراجناحی بررسی کنیم.

وی در پایان به 15 رمضان و روز ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) اشاره کرد و گفت: با آذین بندی و زدن پرچم هایی، مظلومیت و غریبی امام حسن(ع) را مطرح کنید و آماده استقبال از شب های قدر و ایام شهادت مظلومانه مولای متقیان باشید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات