خبرهای داغ:
مسئول آموزش سازمان بسیج اساتید دانشگاه های کشور:
مسئول آموزش سازمان بسیج اساتید دانشگاه های کشور با بیان اینکه امام خمینی(ره) قدرت معنوی را در بین مردم زنده کرد، گفت: امروز قدرت معنوی نشان داد که مردم ایران الگوی همه آزادگان جهان هستند.
کد خبر: ۸۶۹۶۰۸۶
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام عباس نصیری‌فر ظهر جمعه در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه همدان با بیان اینکه سالروز شهادت دکتر چمران روز بسیج اساتید دانشگاه‌ها نامگذاری شده است، اظهار داشت: سازمان بسيج اساتيد بخشی از سیل عظیم بسیجی‌ها بوده و در راستای سیاست‌های بسيج در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه از ۷۶ هزار عضو هیئت علمی در کشور ۳۲ هزار نفر عضو بسیج هستند، گفت: هم‌اکنون ۱۸ هزار استاد بسیجی در دانشگاه‌های آزاد، پیام‌نور، دولتی، علمی و کاربردی و دانشگاه‌های فرهنگی سراسر کشور در قالب حلقه‌های صالحین فعال هستند.

مسئول آموزش سازمان بسیج اساتید دانشگاه های کشور تنفس در حکومت تحت ولایت فقیه و نایب امام عصر (عج) را نعمت بزرگی دانست و گفت: به لطف و عنایت خداوند این انقلاب به حکومت امام زمان ختم خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز کشور ایران امن ترین کشور دنیاست، گفت: بسیج و سپاه مایه افتخار هستند و همین سپاه و بسیج جنگ ۸ ساله را مدیریت کردند.

نصیری فر با بیان اینکه امام خمینی (ره) در سیر مبارزات خود جابه جایی حاکمان را قبول نداشت و دنبال رفتن طاغوت و آمدن حکومت دیگر نبود بلکه به دنبال جابه جایی منشا قدرت بود، عنوان کرد: انقلاب اسلامی با نظریه معنوی به جایگاه کنونی رسید.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) قدرت معنوی را در بین مردم زنده کرد، گفت: امروز قدرت معنوی نشان داد که مردم ایران الگوی همه آزادگان جهان هستند.

مسئول آموزش سازمان بسیج اساتید دانشگاه های کشور با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران الگو شده است، اظهارداشت: داشتن رهبری هوشمند و مدبر به همراه مردم مومن و انقلابی از خصوصیات حکومت اسلامی است.

وی با بیان اینکه در سال های گذشته امریکا حتی حاضر به مذاکره با ایران نبود، گفت: این درحالی است که امروز وزیر امور خارجه آمریکا به مذاکرات با ایران افتخار می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات