خبرهای داغ:
فرمانده تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان:

فتح خرمشهر فتح قله‌های افتخار بود

فرمانده تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان با بیان اینکه فتح خرمشهر فتح قله‌های افتخار بود، گفت: سوم خرداد روز بزرگداشت ایامی است که ایادی استکبار متوجه شدند اراده این ملت با رهبری ولایت فقیه از فولاد هم محکمتر است.
کد خبر: ۸۶۸۱۶۸۳
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰
فتح خرمشهر فتح قله‌های افتخار بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدن، امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی پیش از ظهر امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با اشاره به اینکه در سال‌های دفاع مقدس حماسه‌های بسیاری رقم خورد، اظهار داشت: عملیات پیروزمندانه آزادسازی خرمشهر با وحدت همه نیروها و با محوریت ولایت فقیه انجام شد.

وی با بیان اینکه تا قبل از عملیات بیت‌المقدس بسیاری در دنیا فتح خرمشهر را غیر ممکن می‌دانستند اما جهانیان در برابر شهامت و سرعت و ایثارهای رزمندگان مات و مبهوت ماندند، افزود: سوم خرداد روز بزرگداشت ایامی است که ایادی استکبار متوجه شدند اراده این ملت با رهبری ولایت فقیه از فولاد هم محکمتر است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی پس از فتح خرمشهر در جنگ برتری قابل توجهی پیدا کرد، افزود: رزمندگان و حماسه سازان دفاع مقدس با آزاد سازی خرمشهر از دست دشمن بعثی ثابت کردند توکل به خدا، اتکا به نیروی ایمان و اطاعت از ولی فقیه در سایه وحدت می تواند هر غیر ممکنی را ممکن سازد.

وی با تاکید بر اینکه فتح خرمشهر موجب برتری تاکتیکی و استراتژیکی جمهوری اسلامی ایران در جنگ شد، گفت: باید بیان دلاورمردی های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس به خصوص نقش آنها در فتح خرمشهر که موثرترین عملیات در طول جنگ ۸ ساله است جامعه را سیراب کند.

فرمانده تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان با تأکید بر اینکه فتح خرمشهر نقطه عطف در تاریخ دفاع مقدس است، عنوان کرد: خرمشهر در اوج مظلومیت با وجود دفاع جانانه مدافعان از کیان این مرز و بوم در چهارم آبان سال ۵۹ اشغال شد ولی غیور مردان در سوم خرداد سال ۶۱ در اوج اقتدار خرمشهر را از دست دشمن آزاد کردند.

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر فتح قلههای افتخار بود، گفت: عملیات پیروزمندانه آزادسازی خرمشهر با وحدت همه نیروها و با محوریت ولایت فقیه انجام و در عملیات آزادسازی خرمشهر ۵۵۰ تانک منهدم شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات