سفیر سابق ایران در اردن:

شهید بدرالدین همیشه آماده شهادت بود/ اسرائیل منتظر پاسخ قاطع حزب‌الله باشد

سفیر سابق ایران در اردن در خصوص شهادت مصطفی بدرالدین به دست عوامل صهیونیستی گفت: حزب الله در پاسخ به اینگونه ترور ها همیشه پاسخ کوبنده و قاطع داشته است.
کد خبر: ۸۶۷۷۶۶۸
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، محمد ایرانی، با بیان اینکه شهادت مصطفی بدرالدین سالها برنامه‌ریزی رژیم صهیونیستی بوده است، اظهار داشت: پس از شهادت عماد مغنیه اسرائیل سرمایه‌گذاری بزرگی را برای به شهادت رساندن این فرمانده حزب‌الله انجام داده بود.
 
وی با بیان اینکه حزب‌الله بعد از این‌گونه اتفاقات حق پاسخ را برای خود محفوظ نگه‌داشته است، تأکید کرد: حزب‌الله پس از این‌گونه ترورها و شهادت فرماندهان خود دشمن ار در شرایطی نگه خواهد داشت که بتواند در بهترین زمان عملیات انتقامی خود را انجام دهد و اسرائیل باید منتظر پاسخ قاطع حزب الله باشد.
 
ایرانی با اشاره به اینکه شهید بدرالدین آمادگی برای شهادت خود را بارها اعلام کرده بود تأکید کرد: این آمادگی درس مهمی برای دیگران است که در راه مبارزه برای اسلام قدم برمی‌دارند.
 
سفیرسابق ایران در اردن با بیان اینکه چهره‌های مقاومت همیشه از سوی جوخه‌های ترور رژیم صهیونیستی مورد هدف هستند تاکید کرد: عقب ننشستن این افراد نشان از هدف مقدس آنها برای مبارزه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها