خبرهای داغ:
در طرح علمداران حماسه صورت گرفت

دیدار امام جمعه آیسک با جانبازان به نمایندگی از رهبر انقلاب

در اجرای طرح علمداران حماسه، امام جمعه آیسک به نمایندگی از مقام معظم رهبری از سه نفر از جانبازان سرافراز دفاع مقدس شهر آیسک تجلیل کرد.
کد خبر: ۸۶۷۶۳۴۲
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، همزمان با زاد روز قمر بنی هاشم (ع) و روز جانباز در اجرای طرح علمداران حماسه با حضور حجت الاسلام والمسلمین عرب امام جمعه آیسک به نمایندگی از مقام معظم رهبری از ۳ جانباز سرافراز دفاع مقدس تجلیل شد.

در این دیدار که عظیمی رییس بنیاد شهید وامور ایثارگران سرایان، سرهنگ برادران فرمانده انتظامی شهرستان سرایان، برقی بخشدار آیسک، حسن پور فرمانده حوزه بسیج سید الشهدای شهر آیسک و همراهان حضور داشتند با حضور در منازل جانبازان حسن رضا زیوری و حسن انصاری در شهر آیسک و غلامی جانباز آزاده در روستای چرمه امام جمعه آیسک با ابلاغ سلام مقام معظم رهبری از ایثارگری ورشادتهای این سرمایه های انقلاب تجلیل و از صبر و بردباری آنان و تحمل سختی ها توسط همسران وخانواده این شهیدان زنده تقدیر کرد.

حجت الاسلام عرب با اشاره به اینکه جانبازان با اقتدا به علمدارکربلا با اهدای اعضای خود وسلامتی شان به تامین امنیت و بقای انقلاب کمک کرده اند گفت: جانبازان اسوه های صبر واستقامت وگنجینه های با برکت نظام هستند.


انتهای پیام/17

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار