رزمایش «الی بیت المقدس» با نام "سردار شهید علی یغمایی" در بردسکن برگزار شد

رزمایش بزرگ «الی بیت المقدس» به استعداد سه گردان از حوزه‌های مقاومت بسیج امام علی(ع)، امام رضا(ع) و مالک اشتر سپاه با نام "سردار شهید علی یغمایی" در بردسکن برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۵۸۱۹
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸
سرهنگ دوم پاسدار علی محبی نجم آباد، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج بردسکن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، گفت: این رزمایش با حضور سازماندهی شدۀ بسیجیان به استعداد سه گردان با موفقیت تمام انجام شد.

وی تصریح کرد: گردان حوزۀ مقاومت بسیج امام علی(ع) با رمز «یازهرا(س)»، گردان حوزۀ امام رضا(ع) با رمز «یا علی» و گردان حوزۀ مالک اشتر با رمز «یا حسین(ع)» عملیاتهای محوله شامل کمین ، پدافند دورا دور و عملیات تاخیری  را انجام دادند

محبی با اشاره به ارتقاء توانمندی بسیجیان، بیان داشت: در رزمایش «الی بیت المقدس» بسیجیان شرکت کننده اقتدار و توانایی خود را با انجام موفق عملیاتهای  تأخیری، کمین و پدافند دور رادور طی این دو روز (۲۴ و ۲۳ اردیبهشت) به نمایش گذاشتند.

وی با اعلام آمادگی در حمایت از فرامین مقام معظم رهبری ابراز داشت: در این رزمایش علاوه بر برگزاری کلاس های آموزشی و عقیدتی، شرکت کنندگان با چگونگی استفاده از تجهیزات نظامی مدرن و نیز امداد رسانی به مجروحان در مواقع لزوم آشنا شدند.

فرمانده سپاه بردسکن در پایان از همکاری بسیار خوب فرمانداری شهرستان، شهرداری و شورای اسلامی بردسکن، شهرداری شهرآباد، بخشداری ها، ادارات برق و راه و شهرسازی، امور عشایری و ادارۀ مخابرات شهرستان در پشتیبانی تجهیزات لازم،  قدردانی و تشکر کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها