توانمندسازی مناطق کم‌برخوردار در غرب تبریز

خبرگزاري بسيج: شهردار تبریز در بازدید از برنامه‌های اجرایی شهرداری منطقه 4 اين كلانشهر، تقویت مناطق کم‌برخوردار را ازمحورهای اصلی برنامه‌ و بودجه شهرداری تبریز دانست.
کد خبر: ۸۶۷۴۳۰۶
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسیج در آذربایجان شرقی، صادق نجفي افزود : تعریف و اجرای بسته‌های مهم سرمایه‌گذاری در غرب تبریز، در همین راستا مورد توجه شهرداری تبریز است.

وي اظهار داشت: برنامه‌های گسترده‌ای که در راستای توسعه متوازن و زمینه‌سازی رویکردهای گردشگری 2018 مد نظر قرار گرفته، جز با اجرای برنامه‌های مشارکتی و سرمایه‌گذاری میسر نخواهد بود.

نجفي يادآوري كرد: در این راستا، در روزهای گذشته، شاهد آغاز طرح پارک بزرگ تبریز با سرمایه‌گذاری 1100 میلیارد تومان بودیم که اجرای آن، نقش مهمي در دگرگونی سیمای عمرانی منطقه، تلطیف وضعیت آب هوایی و ایجاد فرصت‌های اشتغال در این منطقه کم‌برخوردار شهر خواهد داشت.

شهردار تبریز به دیگر طرح بزرگ سرمایه‌گذاری خارجی در این منطقه اشاره کرد و افزود: عملیات اجرایی مجموعه بزرگ تجاری، فرهنگی، ورزشی و گردشگری در زمینی به مساحت 26 هکتار با سرمایه گذاری بيش از 1500 میلیارد تومان به زودی در حوزه شهرداری منطقه 4 آغاز خواهد شد.

نجفی ادامه داد: با اجرا و پايان این طرح مهم که پیش‌تر مراحل قانونی آن طی شده و به تصویب شورای اسلامی شهر تبریز نیز رسیده است، به طور حتم شاهد تحول بزرگي در تقویت زیرساختهای فرهنگی، رفاهی و گردشگری تبریز خواهیم بود.

وی توسعه متوازن را دغدغه‌ مهمشهرداری در برنامه‌‌ریزی و اجرا عنوان و بيان كرد: مصمم هستیم با پشتیبانی از رویکردهای سرمایه‌گذاری، برنامه‌های توانمندسازی شهری را تداوم ببخشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار