فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه یکی از برنامه های مهم و اولویت‌دار امسال بسیج سازندگی را احیای قنوات در مناطق محروم ذکر کرد.
کد خبر: ۸۶۷۱۴۶۵
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی ظهر امروز در سخنان قبل از خطبه های نماز جمعه اظهار داشت: انقلاب اسلامی بر پایه ایمان و معرفت و احکام اسلامی بنا نهاده شده تا عدالت اجتماعی را برقرار نماید، لذا مردم این سرزمین باید در شان خودشان از رفاه و زندگی برخوردار باشند.

وی نقطه قوت امروز دشمن را تحریم اقتصادی ملت ایران ذکر کرد و افزود: جبهه استکبار مسئله اقتصاد را پاشنه آشیل انقلاب اسلامی قرار داده و سعی می کند تا از طریق تحریم های اقتصادی و فشار بر مشکلات معیشتی، مردم را نسبت به انقلاب و نظام بدبین کند.

گرایلی اذعان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در طول ۱۰ سال گذشته با نامگذاری شعار سال در حوزه اقتصاد، هشدارهای لازم را به مسئولین و مردم تذکر داده و بخوبی توطئه اقتصادی دشمن را تبیین کردند، اما متاسفانه تاکنون اقدام و عمل شایسته ای در این خصوص انجام نگرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه اقتصاد مقاومتی را اقتصادی مولد و درون زا عنوان کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی تاکید بر استفاده از عملکرد و ظرفیت های داخلی بدون نگاه به بیرون،  زیرا اگر نگاهمان به بیگانه باشد آنها هر قراردادی را که بخواهند بر ما تحمیل می کنند، اما اگر تکنولوژی را در اختیار داشته باشیم، آنوقت هر قرار دادی که خودمان بخواهیم تنظیم می کنیم.

وی اذعان کرد: بسیج سازندگی با هدف کمک به تولید و اشتغال و ارتقای رونق اقتصادی و همچنین مقابله با رکود تشکیل شده و توانسته تاکنون خدمات شایسته ای در زمینه های مختلف برای مردم مناطق محروم ارائه نماید.

گرایلی بیان داشت: سال گذشته یکهزار بسیجی در اردوهای جهادی بسیج سازندگی در مناطق محروم منطقه تربت حیدریه، در عرصه های عمرانی و آبادانی، بهداشتی و فرهنگی و آموزشی به مردم خدمات ارائه کردند.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: پرداخت ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی به بسیجیان واجد الشرایط دارای طرح و اشتغالزایی برای ۳۰۰ نفر را از دیگر اقدامات بسیج سازندگی در سپاه تربت حیدریه عنوان کرد.

وی یکی از برنامه های مهم و اولویت دار امسال بسیج سازندگی را احیای قنوات در مناطق محروم ذکر کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها