امام جمعه خلیل آباد:

سپاه پاسداران عامل اصلی شکست شیوخ مفت خور عرب در منطقه بود

خطیب جمعه خلیل آباد گفت: عامل اصلی شکست جنایت های شیوخ مفت خور، وابسته و فاسد برخی از کشورهای عربی منطقه سپاه بوده و طبیعی است که به دنبال تضعیف سپاه هستند و با سپاه مخالفت می کنند.
کد خبر: ۸۶۷۱۴۵۱
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام علی ناهیدی، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار اظهار داشت: امام حسین(ع) بزرگ پاسدار اسلام بود که با همه داشته های خود و به راه های مختلف از اسلام و دین پاسداری کرد.

وی با بیان اینکه پاسداران، امام حسین(ع) را الگوی خود قرار داده اند، خاطر نشان کرد: اینکه امام حسین(ع) الگوی پاسداران است این پیام را می دهد که برای پاسداری از انقلاب کوتاهی نخواهند کرد.

ناهیدی سرانجام پاسداری را پیروزی و جانبازی دانست و تصریح کرد: رمز موفقیت پاسداران انقلاب اسلامی این است که همیشه حرکت آنها در راستای انقلابی و حزب اللهی بوده است.

وی یکی از وجه مشترک پاسداری در قیام عاشورا و پاسداری در انقلاب اسلامی ایران را نابرابری در برابر جبهه باطل دانست و اذعان نمود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز همواره در برابر جبهه حق و مظلومانه ایستادگی کرده است.

خطیب جمعه خلیل آباد با بیان اینکه ایثار و فداکاری سپاه زمینه موفقیت آنها را فراهم کرده است، گفت: عاشورایی بودن سپاه پاسداران در انقلاب، دفاع مقدس و… کارساز بوده است و موفقیت سپاه را دوچندان کرده است.

وی همچنین ادامه داد: در مقابله با حملات تروریستی، فتنه ۸۸ و بسیاری از اتفاقاتی که از ابتدای انقلاب افتاد که آسیبی انقلاب را تهدید می کرد پاسداران انقلاب اسلامی همیشه در مقابله با این آسیب ها پیشگام بوده اند.

حجت الاسلام ناهیدی با بیان اینکه سپاه پاسداران در انتخابات، سازندگی، بهداشتی و… حضور موفق داشته است، ابراز داشت: پاسداران هر جا که وارد عمل شده اند بر مبنای قانون و مصوبات قانونی بوده است.

وی حفظ نظام و انقلاب را از وظایف اصلی سپاه عنوان کرد و بیان داشت: سپاه در تمام عرصه های نظامی، اقتصاد مقاومتی، اجتماعی، اخلاقی و… وظیفه خود را به خوبی انجام داده است و باید در راستای حفظ انقلاب، ولایت فقیه و ارزشهای انقاب گام بردارد.

امام جمعه خلیل آباد با بیان اینکه سپاه همیشه در کانون تهاجمات بیگانگان قرار داشته است، تاکید کرد: ضد انقلاب در داخل و خارج کشور، آمریکا، اسرائیل و تمام کسانی که نتوانسته اند نقش سپاه را درک کنند با سپاه مخالف هستند.

وی ادامه داد: این افراد همواره در تلاش هستند که به راه های مختلف سپاه را از چشم مردم بیاندازند، سپاه را تخریب کنند، سپاه را منزوی کنند ولی تا حالا موفق به انجام این کار نشده اند و بر قدرت سپاه روز به روز افزوده شده است.

حجت الاسلام علی ناهیدی همچنین عنوان کرد: عامل اصلی شکست جنایت های شیوخ مفت خور، وابسته و فاسد برخی از کشورهای عربی منطقه سپاه بوده و طبیعی است که به دنبال تضعیف سپاه هستند و با سپاه مخالفت می کنند.

وی خدمات شایسته و فراوان سپاه و نقش آفرینی های سپاه را مورد نیاز کشور، نظام و انقلاب دانست و با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره سپاه تاکید کرد: سپاه که مولود مبارک انقلاب اسلامی در همه جهان پدیده منطقه است.

این مقام مسئول در ادامه ضمن تبریک مبعث نبی مکرم اسلام اظهار داشت: بعثت انبیاء الهی بزرگترین هدیه الهی است که از میان خود مردم انتخاب شده اند و شریک غم و شادی مردم بودند و بر اساس دستورات دین اسلام پیشگام و پیشقدم بودند.

وی در خاتمه با بیان اینکه ما باید از بعثت پیامبر اسلام باید درس بگیریم و به دستورات دین مبین اسلام عمل کنیم، اذعان نمود: پیامبر سختی های زیادی را در راه دین متحمل شدند و هیچ گاه از اهداف خود کوتاه نیامدند.

لازم به ذکر است به علت تقارن 12 اردیبهشت و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه با اعیاد شعبانیه کلیه پرسنل رسمی و وظیفه و بسیجیان شهرستان در نماز جمعه حضور فعال داشتند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها