فرمانده سپاه امام رضا(ع) بیان داشت: نگرانی ما این است که کسانی می‌خواهند نگاه غیرانقلابی را با گفتمان لوکس در جامعه گسترش و مردم ما را تحت تأثیر قرار دهند و باید در برابر این گروه ایستاد.
کد خبر: ۸۶۷۱۳۹۳
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار یعقوبعلی نظری در صبحگاه مشترک رزمایش گردان‌های الی بیت‌المقدس و کوثر بسیج نیشابور  که صبح امروز در اردوگاه کشوری شهید رجایی برگزار شد، اظهار کرد: هشت سال به این کشور با تمام قوا حمله کردند و جواب دندان‌شکنی دریافت کردند و این آمادگی شما که تا این لحظه حفظ‌ شده است باعث می‌شود که دشمن جرأت فکر کردن برای حمله به این آب‌وخاک را نداشته باشد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) استان خراسان رضوی ادامه داد: تمام عملکرد ما بر اساس آموزه‌های انقلاب اسلامی است و دشمن‌شناسی یکی از اصول و آموزه‌های اصلی است.

وی با تأکید بر وظیفه‌شناس بودن در فعالیت‌ها، تصریح کرد: شهید قاجاریان بعد از عمری تلاش و مجاهدت از پای ننشست و در نقطه‌ای که احساس کرد وظیفه‌ای بر گردن دارد حاضر شد و نقش اساسی خود را نشان داد.

نظری با اشاره به شرایط کشور بیان کرد: در شرایط کنونی و با قدرت پشتیبانی و حمایت‌های بی‌نظیر مردم و قوای مسلح، از دشمن هیچ نگرانی نداریم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام عظمای ولایت گفت: مبادا همان‌طور که رهبر معظم انقلاب بارها تأکید کرده‌اند تفکر انقلابی ما دستخوش بازی برخی بازیگران داخلی قرار بگیرد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) استان خراسان رضوی تأکید کرد: درعین‌حالی که مسئولین باید به مسائل زندگی مردم رسیدگی کنند باید به زندگی عزتمندانه، مستقل و حفظ شأن مردم در مقابل دشمنان نیز بی اندیشند و نگذارند مردم ذلیل شوند.

وی خاطرنشان کرد: مردم اگر رفاه بدون عزت را می‌خواستند که دیگر انقلاب نمی‌کردند و مسئولین باید تلاش‌های دنیای خود را با نگاه آخرت محوری و کسب عزت برای کشور داشته باشند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) استان خراسان رضوی با اشاره به مردم مظلوم جهان، اظهار کرد: ما نسبت به مسلمانان دنیا نمی‌توانیم بی‌تفاوت باشیم و همه بدانند که مرزهای اعتقادی ما درون کشور خودمان خلاصه نمی‌شود.

سردار نظری بیان کرد: اگر در برابر ظلم نایستیم این ظلم دامان خودمان را خواهد گرفت.

وی ادامه داد: حضور نیروهای مدافع حرم در سوریه به خاطر ایستادگی در برابر آمریکا و دست‌نشانده‌های آنها در منطقه است.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در کشور ما نگاه‌های غیرانقلابی وجود دارد که در سال 88 و در آن فتنه عظیم خود را با شعارهایی نشان دادند ولی مردم ما شعارها و عملکردهای غیرانقلابی را به‌خوبی متوجه می‌شوند.

نظری تصریح کرد: ملت با نگاه انقلابی جلو دشمن، باصلابت، استوار و عزتمندانه می‌ایستند و توانمندی و قدرت خود را به نمایش می‌گذارد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی با بیان این مطلب که نباید دنبال این باشیم که دشمن از ما ناراحت نشود تأکید کرد: ما باید تجمعات و رزمایش‌های دفاعی و موشکی داشته باشیم و اجازه نخواهیم داد دشمن برای ما کسب تکلیف کند.

وی خاطرنشان کرد: هر جا استکبار و آمریکا در جهان با انقلاب ما درگیر شد، پیروزی با انقلاب و تفکر بر خواسته از آن بود.

این مقام مسئول افزود: هر گروهی که با انقلاب اسلامی ارتباط فکری برقرار کرد توانست در مقابل آمریکا و استکبار بایستد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی در پایان تأکید کرد: نگرانی ما این است که کسانی می‌خواهند نگاه غیرانقلابی را با گفتمان لوکس در جامعه گسترش و مردم ما را تحت تأثیر قرار دهند و باید در برابر این گروه ایستاد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها