خبرهای داغ:
سردار نظامی در یادواره 120 شهید پاسدار نهاوند:

هیچ‌گاه نمی‌توان با شیطان بزرگ به توافق برد-برد رسید

مسئول روابط بین‌الملل ستاد کل نیروهای مسلح گفت: برخی‌ها تصور می‌کنند که می‌توان با شیطان توافق برد- برد انجام داد ولی باید به این نکته توجه کرد که هیچ‌گاه نمی‌توان با شیطان بزرگ به این‌گونه توافقی رسید.
کد خبر: ۸۶۷۰۳۲۲
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سردار قدیر نظامی امروز در یادواره 120 شهید پاسدار شهرستان نهاوند در مصلای بزرگ این شهرستان بیان داشت: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در این مملکت زنده است اسلام و انقلاب همچنان به حیات خود ادامه خواهد داد.

وی اظهار کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار موثر است و جای تقدیر دارد که این جمعیت عظیم امروز به احترام شهدا در مصلای نماز جمعه نهاوند جمع شده‌اند.

استاد دانشگاه امام حسین (ع) افزود: امروز ایران اسلامی به برکت مقاومت مردم و شهدا و با رهبری مدبرانه رهبر انقلاب به یک بازیگر مهم و اثرگذار در سطح منطقه و جهان تبدیل‌شده است که دوست و دشمن به اقتدار و قدرت ایران اعتراف می‌کنند.

وی بیان داشت: در جریان همین مذاکرات اخیر بدون توجه به نتایج آن‌که قابل تامل و تردید است ولی اصل مذاکرات نمایشی بود از قدرت و عزت جمهوری اسلامی که قدرت‌های بزرگ دنیا برای گفت‌وگو با کشورمان با شرایط مختلف تلاش می‌کردند.

نظامی گفت: امروز قدرت‌های استکباری از هر توطئه‌ای برای ضربه زدن به‌نظام مقدس اسلامی استفاده می‌کنند که تنها راه مقابله با آن‌ها و ادامه دادن مسیر انقلاب پیروی از فرامین رهبر انقلاب و مقاومت و ایستادگی در مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار و آمریکا است.

وی عنوان کرد: برخی‌ها تصور می‌کنند که می‌توان با شیطان توافق برد- برد انجام داد ولی باید به این نکته توجه کرد که هیچ‌گاه نمی‌توان با شیطان بزرگ به این‌گونه توافقی رسید.

استاد دانشگاه امام حسین (ع) افزود: خصلت شیطان شیطنت کردن و توطئه است و تصور دست یافتن به معامله برد – برد با آمریکا خطا است.

مسئول روابط بین‌الملل ستاد کل نیروهای مسلح بیان داشت: بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی آمریکایی‌ها خود را در دنیا خوار و ضعیف دیدند بنابراین همواره در حال طراحی و توطئه بر ضدانقلاب هستند تا ما را به عقب‌نشینی وادار کنند.

نظامی گفت: آن‌ها به دنبال گرفتن دین ما هستند و با ایجاد، توسعه، هدایت و تجهیز گروهک‌های تروریستی و تکفیری در منطقه در راستای توطئه‌های شوم خود در منطقه برنامه‌ریزی می‌کنند.

وی اظهار داشت: عقب‌نشینی در برابر شیطان به یک گام و چند گام ختم نمی‌شوند و هرچه ما عقب بنشینیم آن‌ها جلوتر خواهند آمد چون آن‌ها با اصل انقلاب مشکل‌دارند.

استاد دانشگاه امام حسین (ع) افزود: کشوهایی که خودشان گروهک‌های تکفیری را ایجاد و حمایت می‌کنند، با تشکیل ائتلاف‌های دروغین ضد تروریست سعی در فریب افکار عمومی دنیادارند.

وی بیان کرد: هدف اصلی این ائتلاف‌های دروغین تقویت گروهک‌های تروریستی و تکفیری است و به فضل خدا این ائتلاف‌های دروغین محکوم‌به شکست هستند.

نظامی گفت: مدافعین حرم غیور و شجاع امروز با سه هدف عمده دفاع از حرم حضرت زینب (س) و ائمه اطهار، جلوگیری از توسعه‌طلبی و تجاوزگری رژیم صهیونیستی و جلوگیری از اجرایی شدن طرح‌های شوم آمریکا در این منطقه به دفاع از محور مقاومت می‌پردازند.

وی بیان داشت: امروز به برکت خون مطهر شهدا و جوانان انقلابی، ایران به کشوری مقتدر در جهان تبدیل‌شده است و وظیفه همه ما است که راه امام و شهدا را با توجه به هدایت‌های مدبرانه مقام معظم رهبری باقدرت ادامه بدهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات