نماينده ولي فقيه در سوريه:

هر چه از شهادت استاد مطهری می‌گذرد بر ماندگاري اندیشه‌هایش افزون تر می‌شود

نماينده ولي فقيه در سوريه گفت: هر چه از شهادت استاد مطهری می گذرد بر ماندگاري اندیشه‌هایش افزون تر می‌شود.
کد خبر: ۸۶۷۰۲۰۶
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، به مناسبت سی و هفتمین سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری، مراسم با شكوهي با هدف ارج نهادن به آرمانهای والای این شهید بزرگوار و گرامی داشت مقام معلم و مربیان عقیدتی  در سالروز شهادت ايشان در محل سالن ورزشی شهید مطهری فریمان با حضور حجت الاسلام والمسلمين رئيسي؛ توليت آستان قدس رضوي  و مقامات استانی در زادگاه این عالم فرزانه  برگزار گردید.

در این مراسم با شکوه كه تعدادي از مدیران کل ادارات استان و مقامات نظامی و انتظامی و جمع کثیری از فرهیختگان و معلمان و مربیان عقیدتی سیاسی و نیروهای بسیجی حضور داشتند، حجت الاسلام طباطبايي؛ امام جمعه شهر فريمان ضمن خوش آمد گويي به ميهمانان حاضر در مراسم با اشاره به نامگذاری این هفته به نام هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، در خصوص مقام شامخ استاد شهید مرتضی مطهری و معلم سخنانی را ایراد نمود.

نماينده ولي فقيه در سوريه بيان داشت: هر چه از شهادت استاد مي گذرد بر ماندگاري و تفكر انديشه هايش در ميان قشرهاي جامعه افزوده مي شود، ياد و خاطره او بجاي اينكه به فراموشي سپرده شود زنده تر و ماندگارتر مي شود.

وي در ادامه سرّ ماندگاري اموزه های شهيد مطهري را در 2 عنصر علم آميخته با حكمت و توجه به خدا و معنويت دانست و بيان كرد: استاد اهل معنويت، اخلاص و توجه به خدا، طهارت و پاكي دائمي و راز و نيازهاي هميشگي با خدا بود و آنچه مي نوشت، آنچه مي گفت، خود به آن عمل مي كرد.

حجت الاسلام طباطبايي در پايان گفت: نوشته ها و تراوشات نوك قلم و زبان گوياي استاد شهيد مطهري به گونه اي است كه، گمشده مردم را در اختيارشان قرار مي دهد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها