رئیس اداره تحلیل سیاسی سپاه:

تجزیه سوریه مستلزم تجزیه عربستان است/ جمهوری اسلامی منهای انقلاب اسلامی سناریوی جدید امریکا است

رئیس اداره تحلیل سیاسی سپاه رتجزیه سوریه را مستلزم تجزیه عربستان دانست.
کد خبر: ۸۶۶۹۲۴۴
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حسین عبدالهی فر صبح امروز به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج در همایش مربیان و هادیان سیاسی بسیج تربت حیدریه اظهار داشت: آمریکائی ها به دلیل افتضاحی که عربستان در منطقه بوجود آورده به این جمع بندی رسیدند که حکومت ال سعود به زودی رو به انحطاط و نابودی است و لذا برای حفظ منابع و منافع خود به دنبال شریکی قابل پیش بینی و عاقل هستند.

وی تصریح کرد: سناریوی جدید جبهه استکبار برای حفظ منافع خود پذیرفتن جمهوری اسلامی منهای انقلاب اسلامی است و لذا بنا دارند تا با نفوذ عناصر کم انقلابی که کمتر برای انقلاب دل می سوزانند، شرایطی را بوجود آورند که اگر زمانی مطرح شد که از حمایت حزب الله و جبهه مقاومت صرف نظر شود به سرعت تطمیع شده و با امریکا کنار بیایند.

رئیس اداره تحلیل سیاسی سپاه تاکید کرد: اگر دشمن موفق به انحصار انقلاب اسلامی به درون مرزهای جغرافیایی شود، یک برنده تمام عیار لقب خواهد گرفت.

عبداللهی فر اولین طرح آنها را جایگزینی شراکت و رقابت با روسیه اعلام کرد و افزود: آنها سعی دارند تا از طریق تجزیه سوریه سهم روسیه و عربستان را داده و بنوعی امنیت رژیم غاصب صهیونیستی را تامین کنند.

وی تجزیه سوریه را مستلزم تجزیه عربستان سعودی عنوان کرد و گفت: آمریکائی ها خوب می دانند که تمام عملیات های انتحاری از درون حوزه های علمیه عربستان هدایت می شوند و از طرفی مشکل غربی ها هم این است که در صورت پایان یافتن بحران سوریه تروریست ها باید به کجا بروند، لذا در صدد پایان دادن به حکومت ال سعود بر آمدند تا این قائله را ختم کنند.

عبدالهی فر اذعان کرد: شکست ائتلاف عربستان در یمن، موضوع لبنان و شکست های پی در پی در میدان سوریه و همچنین برگزیدن محمد بن سلمان بعنوان ولیعهد پادشاه، پاشنه آشیل فروپاشی ال سعود را فراهم کرده است.

وی خاطر نشان کرد: امروز آمریکا دغدغه تامین امنیت رژیم غاصب صهیونیستی و حفظ منافع و منابع در منطقه خاورمیانه را دارد و به دنبال شریکی عاقل می گردد تا اهداف و منافعشان را تامین کند.

رئیس اداره تحلیل سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دومین طرح امریکائی ها را کنار آمدن با جمهوری اسلامی از راه مذاکره عنوان و بیان داشت: آمریکائی ها جمهوری اسلامی را منهای انقلاب اسلامی پذیرفتند و در صددند تا در ایران کسانی روی کار بیایند که هم کم انقلابی اند و هم به تفکرات آنها نزدیک هستند تا بتوانند اهدافشان در داخل و منافعشان را در منطقه تامین کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها