خبرهای داغ:
امام جمعه همدان:

آمریکا به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست

امام جمعه همدان با اشاره به حیله‌های آمریکا اشاره کرد و گفت: آمریکا به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست.
کد خبر: ۸۶۶۷۰۷۳
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر همدان، با بیان اینکه در دین اسلام بیکاری گناه است، تصریح کرد: کارگران همیشه مورد مهر و محبت پیامبران الهی واقع می‌شدند.

وی با بیان اینکه کسانی که تلاش می‌کنند و به دنبال روزی حلال هستند اجر و قربشان همانند جهادکنندگان در راه خداوند است، اظهار کرد: متاسفانه امت اسلامی درخصوص مسأله اقتصادی کم کاری کرده‌اند چراکه بهبود معیشت مردم امری مهم و اساسی است تا جایی که اگر معیشت مردم ضعیف باشد، نماز آنها هم از دست می‌رود.

وی با اشاره به اینکه کارگران قشری بسیار مقدس هستند و هیچ‌گاه برای انقلاب چیزی کم نگذاشتند، بیان کرد: پیش از انجام کار، کارگران باید عقل، معرفت، بصیرت و ایمان داشته باشند و در این صورت است که جامعه پیشرفت می‌کند.

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه ایمان و عمل با یکدیگر زاده شده‌اند و با نبود یکی، دیگری مفهوم خود را از دست خواهد داد، تصریح کرد: کار در سایه ایمان انسان را بالا می‌کشد اما اگر در کنار کار حلال ایمان نباشد، انسان به پایین کشیده می‌شود.

وی عنوان کرد: بهترین معیشت، معیشتی است که بتوانیم زندگی حلال، راحت و آسوده مردم را درکنار خود ببینیم.

طه‌محمدی افزود: بدترین معیشت، معیشتی است که فقط برای خود معیشت و برای دیگران زیان داشته باشد؛ مانند سرمایه‌دارانی که با ورود موادمخدر معیشت خود را تامین و دیگران را نابود می‌کنند.

وی ادامه داد: خداوند برترین چیزها را در وجود انسان به ودیعه گذاشته و در مقابل از آنها خواستار کار و فعالیت است.

امام جمعه همدان در بخشی دیگری از خطبه‌های نماز جمعه به حیله‌های آمریکا اشاره کرد و گفت: آمریکا به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست.

وی اظهار کرد: دشمن‌شناسی در اسلام یک اصل است به طوری که امام خمینی(ره) هم آمریکا را دشمن اصلی اسلام خوانده‌اند.

وی با اشاره به اینکه آل‌سعود دست‌نشانده آمریکا و اسرائیل است، تصریح کرد: بستن راه‌ها بر روی مسلمانان و پیشگیری از فریضه حج امری بسیار ناخوشایند و اسف‌بار است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات