خبرهای داغ:
قائم مقام کمیته امداد استان همدان خبر داد

اجرای 319 طرح کارانگیزی برای مددجویان همدانی

قائم مقام کمیته امداد استان همدان از اجرای 319 طرح کارانگیزی برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۶۴۳۱
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲

علی نامدار در گفتگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: در راستای خدمت به محرومین و فراهم کردن اشتغال مددجویان تحت حمایت این نهاد در سال گذشته تعداد 319 طرح کارانگیزی برای خانواده‌های محروم و نیازمند اجرا شده است.

وی افزود: برای اجرای این طرح‌ها در قالب طرح‌های کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی، فعالیت‌های صنعتی و معدنی مبلغ 7 میلیارد و 644 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

قائم مقام کمیته امداد استان همدان بیان داشت: این بخش از وام‌های اشتغال از محل اعتبارات کمیته امداد در قالب طرح‌های کارانگیزی تا سقف 10 میلیون ریال به منظور آموزش مددجویان در دوره‌ها و کارگاه‌های مختلف پرداخت می‌شود تا با کسب مهارت زمینه اشتغال و توانمندسازی آنان فراهم شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: از مجموع طرح‌های اجرا شده 21 طرح در بخش کشاورزی، 80 طرح در بخش دامپروری، 57 طرح در صنایع دستی، 148 طرح در بخش خدمات و 13 طرح در فعالیت‌های صنعتی و معدنی هستند.

نامدار خاطر نشان کرد: رکن اصلی توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت، اشتغال است و مهم‌ترین مسئولیت کمیته امداد در بخش خوداتکایی مددجویان، ایجاد اشتغال برای آنها است.

وی اظهار داشت: این نهاد مقدس در زمینه‌های مختلفی همچون مسکن، جهیزیه، آموزش، بیمه اجتماعی و سایر بخش‌ها به طور همزمان به جامعه هدف خدمات ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات