خبرهای داغ:
مدیرکمیته امداد شهرستان نهاوند خبر داد

پرداخت 248 فقره وام خودکفایی به مددجویان نهاوندی

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نهاوند از پرداخت 248 فقره وام خودکفایی با اعتبار 33 میلیارد و 463 میلیون ریال به مددجویان نهاوندی در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۹۷۶۰
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۵

علی کاویانی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: در راستای توانمندسازی و فراهم کردن اشتغال خانواده‌های محروم و نیازمند در سال گذشته تعداد 248 فقره وام خودکفایی با اعتبار 33 میلیارد و 463 میلیون ریال به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

وی افزود: پرداخت تسهیلات اشتغال این نهاد در قالب طرح‌های کارانگیزی، توان افزایی، خودکفایی و کارآفرینی در زمینه‌های کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی، فعالیت‌های صنفی و خدماتی و غیره صورت می‌گیرد .

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نهاوند تصریح کرد: از این تعداد وام پرداختی به خانواده‌های تحت حمایت ، 66 فقره با اعتبار 10 میلیارد و 833 میلیون ریال از منابع کمیته امداد و 182 فقره با اعتبار 22 میلیارد و 630 میلیون ریال از منابع بانکی بوده است.

وی بیان داشت: اجراي طرح‌هاي خوداشتغالي و ايجاد فرصت‌هاي شغلي مناسب براي خانواده‌هاي نيازمند، با اتخاذ سياست‌هاي مؤثر و كارآمد، در رأس اهداف و برنامه‌هاي كميته امداد امام خميني(ره) قرار دارد و ارمغان آن تأمين عزت و كرامت خانواده‌ها و نيل به استقلال اقتصادي است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات