خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد شهرستان بهار خبر داد

تولید 160 متر مربع فرش توسط مددجویان کمیته امداد بهار

مدیر کمیته امداد شهرستان بهار از تولید 65 تخته فرش به متراژ 160 متر مربع توسط مددجویان تحت حمایت این نهاد در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۳۷۶۵
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰

عیسی شهبازی در گفتگو با خبرنگار بسیج ددر همدان با بیان اینکه اشتغال و خودکفایی محرومان و نیازمندان از اولویت‌های این نهاد مقدس در اهداف کلان اقتصادی کشور است، افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) یکی ‏از نهادهای حمایتی در مقوله اشتغال بوده که ایجاد اشتغال مولد و پایدار از جمله راه‌اندازی کارگاه‌های ‏قالیبافی را به عنوان بهترین راه‌حل برای اشتغال مددجویان در نظر گرفته است.‏

وی با اشاره به اقدامات انجام شده افزود: 65 تخته فرش به متراژ 160 مترمربع توسط مددجویان تحت حمایت این نهاد در سال گذشته تولید شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان بهار اظهار کرد: تعداد 65 تخته فرش تولید شده توسط مددجویان تحت حمایت این نهاد به مبلغ یک میلیارد و 650 میلیون ریال به فروش رسیده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در سال گذشته 53 دوره آموزشی بلندمدت و کوتاه مدت با اعتبار یک میلیارد و 100 میلیون ریال با همکاری اداره فنی و حرفه‌ای برای یک یک هزار و 250 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد برگزار شده است.

شهبازی در پایان خاطرنشان کرد: طی سال 94 از طرح‌های اشتغال و خودکفایی مددجویان تحت حمایت این نهاد 8 هزار و 400 مورد نظارت و خدمات به عمل آمده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات