خبرهای داغ:
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان خبر داد

اجرای 855 طرح توان‌افزایی برای مددجویان در همدان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان از اجرای 855 طرح توان افزایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۸۶۷۳
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، قاسم یارمحمدی اظهار داشت: در سال گذشته تعداد 855 طرح توان‌افزایی در راستای توانمندسازی خانواده های محروم و نیازمند اجرا شده است.

وی افزود: از این تعداد طرح اجرا شده، تعداد 761 طرح با اعتبار 11 میلیارد و 113 میلیون ریال از محل اعتبارات امداد و 94 طرح با اعتبار 3 میلیارد و 350 میلیون ریال از محل اعتبارات قرض الحسنه بانک‌ها برای مددجویان تحت حمایت این نهاد اجرا شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان با بیان اینکه بر اساس استعداد مددجویان اکثر شغلهای ایجاد شده در زمینههای دامپروری، کشاورزی، صنایع دستی و خدماتی هستند، تصریح کرد: قبل از اعطای وام، به افراد واجد شرایط آموزشهای فنی و حرفهای ارائه میشود تا اجرای طرح اشتغال آنان با موفقیت همراه باشد.

وی بازدید و نظارت بر طرحها را از دیگر برنامههای این نهاد در راستای پایدارسازی فرصتهای شغلی ایجاد شده دانست و گفت: ناظران اشتغال این نهاد در طول بازدیدهای دورهای خود، مشاوره و توصیههای لازم را برای بهره‌وری هرچه بیشتر طرحها به مجریان ارائه میکنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار