مسئول دفتر نمایندگی ناحیه عمار تاكيد كرد

شناساندن شخصيت و كتب شهيد مطهري به جوانان

مسئول دفتر نمایندگی ناحیه عمار نسبت به شناساندن شخصيت و كتب شهيد مطهري به جوانان تاكيد كرد.
کد خبر: ۸۶۶۶۱۹۴
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱
به گزارش خبرگزاري بسيج از خراسان رضوي، برنامه های تخصصی دفتر نمایندگی ولی فقيه در سپاه ناحیه عمار با حضور مدیران عقیدتی نظارت، مدیران شعب عقیدتی، سیاسی، روایط عمومی و نظارت حوزه های محلات، اصناف ،دانش آموزی و کانون های فرهنگی تابعه عصر دیروز برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام سلیمانی مسئول دفتر نمایندگی ناحیه عمار در خصوص دیدگاه مقام معظم رهبری در رابطه با تقسیم بندی نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح در دنیا به سه بخش تشریفاتی، کارآمدی و اقتضایی، کارآمدی معنوی تقسیم می‌شوند که در این تقسیم بندی نیروهای بسیج و سپاه جزو نیروهای کارآمدی معنوی می باشند.

وی همچنین اقتصاد مقاومتی را مهم ترین راه کار مبارزه و مواجه با تهدیدات اقتصادی دانست و افزود: بسیجیان ما هر کدام باید برای جامعه اطراف خود یک الگو در اقدام و عمل اقتصاد مقاومتی باشند و هر بسیجی می تواند گام های مفید و موثر در این راه بردارد زیرا امروز تنها و مهمترین راه مقابله با دشمنان مستکبر ایستادن بر روی پای خود است.

مسئول دفتر نمایندگی ناحیه عمار همچنین از بسیجیان خواست تا با امر به معروف و نهی از منکر در باب اقتصاد مقاومتی همگان را برای یک اقدام و عمل همه جانبه تا رسیدن به یک اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری گام بردارند.
 
حجت الاسلام سلیمانی به نقش الگویی شهید مطهری اشاره کرد و گفت: اینک که در آستانه هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج هستیم باید از این فرصت جهت آشنایی بیشتر جوانان با شخصیت و کتب این شهید بزرگوار و اندیشمند بزرگ اسلامی بهره گیریم.

در ادامه برنامه های تخصصی این دفتر برای مدیران شعب نمایندگی توسط مسئولین مدیریتها تبيین و توجیه شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها