خبرهای داغ:
فرمانده ی سپاه ناحیه اردستان:

وجه تمایز نیروهای نظامی ما با دیگر کشورها، اعتقادات دینی ماست

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت: یکی از تفاوت های اساسی نیروهای بسیجی ونظامی ما با سایر نیروهای نظامی کشورهای دیگرتفاوت اعتقادات دینی و مذهبی است که بسیجیان و نظامیان ما از آن برخوردار می‌باشند.
کد خبر: ۸۶۶۶۱۲۳
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳

نشست های بصیرتی با محوریت اندیشه های شهید مطهریبه گزارش خبرگزاری بسیج از اردستان ،حسن فخرل در نشستی که به مناسبت روز عقیدتی سیاسی در سپاه وبسیج برگزار شد ضمن تبریک روزمعلم اظهار کرد: امروز به برکت نظام اسلامی نیروهای بسیجی بر افزایش توان نظامی خود با قدرت ایمان در مقابل هرگونه تهدید دشمن می ایستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت: به مناسبت سالگرد علامه ی شهید مرتضی مطهری نشست های بصیرتی با محوریت اندیشه های این شهید والا مقام در سطح پایگاههای بسیج انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از تفاوت های اساسی نیروهای بسیجی ونظامی ما با سایر نیروهای نظامی کشورهای دیگرتفاوت اعتقادات دینی و مذهبی است که این بسیجیان ونظامیان ما از آن برخوردار میباشند.

فرمانده سپاه اردستان گفت:هفته عقیدتی سیاسی در بسیج وسپاه فرصتی برای ترویج فرهنگ اسلامی و تبیین شعار سال به منظور آگاه سازی در خصوص جنگ نرم و خنثی سازی تهاجمات فرهنگی دشمن برای بسیجیان است.

وی تصریح کرد زندگی شخصیتهایی مثل شهید مطهری می تواند الگویی برای بسیجیان ونظامیان ما در طول زندگی باشد .

فخرل همچنین افزود: از جمله برنامه هایی که در این ناحیه به مناسبت هفته عقیدتی برگزار خواهد شد می توان به تقدیر از معلمان بسیجی شهید، دیدار با ائمه جمعه شهرستان ، مسابقه از کتاب امامت ورهبری شهید مطهری ویژه کارکنان سپاه و بسیجیان اشاره کرد.

وی در پایان از جمله برنامه های شاخص دیگر این هفته را برگزاری حلقه های صالحین در قالب کلاس های پرسش و پاسخ ورفع شبهات دینی واعتقادی برای جوانان بسیجی در مساجد ذکر کرد.


ارسال نظرات