خبرهای داغ:
به همت بسیج طلاب و روحانیون شهید مطهری شاهرود؛

اعتکاف دانش آموزي در شاهرود برگزار شد+ تصاوير

به همت پایگاه شهید شیخ حسن جوری مستقر در حوزه علمیه ثقلین حوزه بسیج طلاب و روحانیون شهید مطهری اعتکاف دانش آموزان در مسجد امام حسن(ع) منطقه باغزندان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۴۸۸۴
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به همت پایگاه شهید شیخ حسن جوری مستقر در حوزه علمیه ثقلین حوزه بسیج طلاب و روحانیون شهید مطهری اعتکاف دانش آموزان در مسجد امام حسن(ع) منطقه باغزندان شاهرود برگزار شد.

در این اعتکاف معنوی که امام جمعه و فرمانده سپاه ناحیه شاهرود نیز بازدیدهایی را داشتند روحانیون بسیجی در قالب برنامه های مختلف حلقه های تربیتی،بصیرتی و معرفتی و مهارتی و همچنین برنامه های مختلف فرهنگی در جهت سازندگی این دانش آموزان همت گماشتند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون شهید مطهری شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری این اعتکاف گفت: روحانیون بسیجی که این جمع را گردهم آوردند با این افراد در راهیان نور دانش آموزی آشنا شدند و بعد با وسایل مختلف ارتباطی چون پیامک و شبکه های اجتماعی با این افراد ارتباط مستمر برقرار کرده و با حضور قریب به 100 نفر از این دانش آموزان در ایم البیض اعتکاف رجبیه را برپا نمودند.

محمد علی سعدی افزود: این جمع طلاب و روحانی بسیجی با برپایی این اعتکاف در صدد خودسازی دانش آموزان برآمدند و الحمدالله دانش آموزان نیز حضور فعال داشته و روح آنها آمادگی برای پذیرش را در این مدت داشت و اعتکافی معنوی برگزار که همه دانش آموزان راضی بودند و خانواده های آنان نیز از این اقدام بسیار اعلام رضایت نمودند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار