فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور:

تولیدات داخلی ما با برند خارجی وارد بازار می‌شود!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور بیان داشت: متاسفانه برخی از تولیدات داخلی ما با برند خارجی وارد بازار می‌شود! وقتی سوال می شود چرا از نام و برند ایرانی استفاده نمی شود می گویند، مردم خرید نمی کنند؟!
کد خبر: ۸۶۶۴۰۱۵
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار سید علی اکبر حسینی در همایش ابلاغ برنامه های سال 95 در نمازخانه شهدای بسیج این ناحیه گفت: تنها راه حل مشکلات اقتصادی مردم در برابر جنگ اقتصادی تمام عیار دشمن ،اقتصاد مقاومتی است که می‌توان در برابر تکانه های اقتصادی مقاومت کند.

وی اظهار داشت: نقش خواهران در جنگ اقتصادی خاص تر است چرا که مدیریت خرید منزل به عهده آنان می باشد و می‌بایست اصلاح الگوی مصرف که یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی می‌باشد در سبک زندگی ها تغییر یابد و شعار" ایرانی، کالای ایرانی بخر" برای همه فریضه شود.

 حسینی بابیان اینکه تبلیغات دشمن ما را مصرف گرا کرده است به برند خارجی اشاره کرد و با ابراز تاسف گفت: تولید کننده ما در شهرستان نیشابور، تولیدش را با برند خارجی وارد بازار می کند! وقتی سوال می شود چرا از نام و برند ایرانی استفاده نمی شود می گوید، مردم خرید نمی کنند؟!  

وی تاکید کرد: وقتی ما از کالای داخلی استفاده  نکنیم، سرمایه های سرمایه‌داران ما در خارج از ایران باعث رونق اقتصاد کشور بیگانه می شود! و این درحالی است که مشکل جوانان بیکار در کشور وجود دارد.

وی خطاب به فرمانده پایگاه‌های مقاومت بسیج خواستار راه اندازی کارگروه اقتصاد مقاومتی در پایگاه شد و عنوان کرد: کارگروه اقتصاد مقاومتی را در پایگاه  فعال کنید، موانع اقدام و عمل را در پایگاه با استفاده از نخبگان بررسی کنید، از آنان دعوت به عمل آورید و بخواهید که چگونه اقتصاد مقاومتی را در محله و منطقه خودمان پیاده سازی کنیم.

خاطر نشان می شود: صبح امروز با حضور فرمانده پایگاههای مقاومت بسیج خواهر برنامه های سال 95 ابلاغ شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار