خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان خبر داد:

رزمایش بیت المقدس نهم و دهم اردیبهشت درسرایان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان گفت: رزمایش راهیان بیت المقدس با حضور گردان های بسیج این شهرستان در روزهای نهم و دهم اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۶۲۶۹۹
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳

سرهنگ ماشا الله محمودی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی اظهار کرد: رزمایش راهیان بیت المقدس با حضور گردان های بسیج این شهرستان در روزهای نهم و دهم اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این رزمایش شامل عملیات تاخیری، امداد و نجات، پدافند غیر عامل و ضد هلی برن است؛ با هدف آمادگی جهت مقابله با هر گونه تهدید دشمن در منطقه عمومی شمال شرق شهرستان برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان با اشاره به حضور سه گردان در این رزمایش افزود: یک گردان از حوزه مالک اشتر سه قلعه، یک گردان از حوزه سیدالشهدای آیسک و یک گردان از حوزه شهید وهب بخش مرکزی شهرستان سرایان هستند.

وی ادامه داد: در این رزمایش صبحگاه اقتدار با حضور بسیجیان گردان های بیت المقدس و کوثر، مسئولین ادارات و نهادها، خانواده های معزز شهدا و پیشکسوتان بسیجی برگزار می شود.

محمودی با تاکید بر همکاری ادارات و ارگان های نظامی در برگزاری هرچه بهتر این رزمایش افزود: همکاری و پشتیبانی خوب همه دستگاه های اجرایی در سنوات گذشته منجر به کسب نمره خوب این شهرستان در برگزاری این رزمایش شده است.

انتهای پیام/ 14165

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار