مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه ناحيه مقاومت بسيج درگز:

تک تک افراد جامعه نسبت به عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی مسئول هستند

مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه ناحيه مقاومت بسيج درگز گفت: عمل به اقتصاد مقاومتی مخصوص دولت نیست بلکه هر فردی در جامعه نسبت به اجرایی کردن این مهم مسئول است.
کد خبر: ۸۶۵۶۶۵۹
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج اولين جلسه شوراي فرماندهي ناحيه مقاومت بسيج درگز شب گذشته همزمان با نماز مغرب و عشاء و قرائت زیارت پر فیض عاشورا در گلزار شهداي شهرستان درگز برگزار شد.

حجت السلام داود عبدالهي  ضمن تبریک سال جدید به همه پاسداران گفت: با آغاز سال جدید طبیعت جان دوباره ای به خود گرفته و از خواب زمستانه بیرون آمده است، ما نیز با آغاز سال نو باید در ابعاد فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی خود و جامعه نشاط و تازگی دوباره ای ایجاد کنیم و آنگونه عمل کنیم که مورد رضای خدا و امام زمانمان باشد.

وی افزود: یکی از اعمالی که مورد رضای خداوند و امام زمان (ع) می باشد تبعیت از خلف صالح آن حضرت یعنی مقام معظم رهبری است و تحقق این امر را باید در اجرا و عمل به پیام های آغازین سال 95 در خصوص ارکان اقتصاد مقاومتی یافت.

مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه ناحيه مقاومت بسيج درگز گفت: عمل به اقتصاد مقاومتی مخصوص دولت نیست بلکه بر هر فردی در جامعه نسبت به عمل به این شعار مسئول است.

عبدالهی افزود: يكي از اركان اقتصاد مقاومتي مديريت مصرف است، يعني مصرف متعادل و پرهيز از اسراف و تبذير، هم دستگاه هاي دولتي و هم آحاد مردم بايد به اين مسئله توجه كنند و بر ما پاسداران و خانواده هاي ما بيشتر از ديگران عمل به این امر واجب است كه از اسراف پرهيز كنيم و ملاحظه تعادل در مصرف داشته باشيم.

وی حمایت از تولید ملی را یکی دیگر از الزامات اقتصاد مقاومتی خواند و گفت: یکی دیگر از ارکان مهم اقتصاد مقاومتی توجه صرف به تولیدات داخلی است حتی اگر لازم باشد هزینه بیشتری بابت آن پرداخت کنیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها