خبرهای داغ:
خادم الشهدا مطرح کرد

راهیان نور بهترین فرصت انتقال سیره شهدا به نسل امروز

خادم الشهدا با بیان اینکه سراسر زندگی و رزم شهدا حاوی آثار ارزشمندی است، گفت: برنامه فرهنگی راهیان نور نیز بهترین فرصت برای انتقال این آثار و ارزش‌ها است.
کد خبر: ۸۶۵۲۸۲۵
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳

حجت‌الاسلام علی‌اصغر زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: کاروان راهیان نور حوزه‌ علی بن ابیطالب(ع) ملایر با حضور 44 نفر از طلبه‌ها به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی با اشاره به برنامه‌ سفری این کاروان افزود: اولین منطقه‌ای که با ورود به استان خوزستان زیارت کردیم دوکوهه و حسینیه تخریب بود که با حضور در این دو مکان حس و حال خوبی برای زائران ایجاد شد و از آن به عنوان استقبال گرم شهدا تعبیر کردند.

خادم الشهدا ابراز داشت: بازدید از منطقه عملیاتی کربلای 4 و حضور در این منطقه هنگام لحظه سال تحویل نیز حال و هوای معنوی خاصی داشت.

وی با اشاره به بازدید از اروندکنار و منطقه عملیاتی والفجر 8 بیان کرد: از دیگر برنامه‌ها بازدید از منطقه «خیر» بود که در نزدیکی پاسگاه مرزی ایران و عراق قرار داشت.

زارعی با بیان اینکه سالانه چندین هزار نفر در مناطق جنگی ایران حضور می‌یابند، افزود: همه این‌ها از آثار پربرکت اخلاص و راستی و درستی شهدا و امام(ره) است که همچنان آثار و برکات آن ادامه دارد.

وی اضافه کرد: شهدا به ما درس ایثار و شهادت آموختند و شهادت و تشییع پیکرهای مطهر آنان و حضور بر مزار مطهرشان و بازدید از رزمگاه‌های آنها انسان را متحول می کند.

خادم الشهدا با بیان اینکه سراسر زندگی و رزم شهدا حاوی آثار ارزشمندی است، گفت: برنامه فرهنگی راهیان نور نیز بهترین فرصت برای انتقال این آثار و ارزش‌ها است.

وی ابراز داشت: بازدید از شلمچه نیز از دیگر برنامه‌ها بود که در کنار برنامه‌هایی از قبیل روایتگری و روضه و ذکر و توسل حس و حال معنوی خاصی در کاروان ایجاد کرد.

زارعی تصریح کرد: بازدید از طلائیه و سه برنامه روایتگری و بازدید از هویزه و... نیز از برنامه‌های کاروان راهیان نور طلاب حوزه علمیه علی بن ابیطالب(ع) ملایر بود.

وی با اشاره به منطقه شهید محمودوند گفت: با توجه به حضور شهدای گمنام در این مکان نیز معنویت خاصی وجود دارد که زائران از آن بهره گرفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات